vippeserum før og etter

Nå har jeg brukt vippeserumet jeg kjøpte i snart to måneder, så tenkte det var på tide å vise dere før og etter bilder. 

Før:

Etter:


Sorry for litt dårlige bilder, men dere kan se at vippene har blitt fyldigere. Og se på undervippene, de har vokst seg kjempelange! Det er kanskje litt vanskelig å se forskjell på de øvre vippene, men om du ser nøye etter så har de også blitt lenger. Så ja, dette serumet funker virkelig! Jeg merker det spesielt når jeg tar på mascara, vippene ser skikkelig lange ut. Så her er et bilde med mascara på også. ↓

Så ja, jeg vil så absolutt anbefale dette serumet videre, om du har lyst på lengre vipper. Dette serumet koster 1000 kroner (dyrt) og jeg kjøpte det på Din Salong i Verdal. Men jeg vet om flere nettbutikker som selger fra andre merker, som er billigere. Har sett mange før og etter bilder av de andre serumene, og de fungerer også. Så tror nok ikke at det dyreste trenger å være det beste.

 


Nå har jeg satt meg inne, ble litt småkaldt å sitte ute. Vi har endelig fått oss hagemøbler, så nå er det fint å sitte ute. Det har jo vært så utrolig varmt i dag, men når jeg skal sole meg blir det selvsagt kaldt. Vinden er så kald, spesielt her oppe i 3.etasje. Nå skal jeg se litt film med Anders, han har funnet en eller annen rar komedie-zombiefilm. Haha! Tror ikke jeg gidder å se på det, heh. Skal tvinge han til å se på noe annet bra:PPPP Vi så forresten Sjønnheten og Udyret her en dag, og den var helt grei. Søt film, min ikke heelt min type film egentlig. Jeg er ikke noe glad i musikaler, synes det blir så kjedelig. Ellers så så jeg The autospy of Jane Doe en dag, og den filmen var også helt OK. Ikke noe wow-film, men helt grei. Jeg hadde høyere forventninger til den. Jeg tenker å prøve å få sett The mummy på kino i helgen. Den MÅ jo sees! Jeg har sett de andre (to?) filmene, og jeg digget dem. Eller, jeg digget dem da. Da var jeg 12 år eller noe sånt, og synes den filmen fra 1999 var drit rå! Haha. Jeg vet ikke om jeg ville syntes det i dag, men jeg tror faktisk det. Må kanskje se den igjen.

Nå skal jeg se film, eller så skal jeg spille litt Kid! Haha, vi i kid har fått et spill som kan spilles på PC eller nettbrett. Vi er inne i Kid butikken, og skal hjelpe kunder og diverse. Spillet er faktisk skikkelig gøy!



Se på hun som har blitt bitt av spinner-basillen, da! Neida, jeg kjøpte den til Anders fordi han hadde lyst på. Den spinna i en dag, og så gikk den i stykker. Lol.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg