dream outfit


Åååh, gi meg alt ovenfor! Som dere ser så har jeg virkelig fått en greie for rødt. Er så fint!! Vans skoene ble jeg helt forelsket i, de må jeg bare kjøpe meg senere. De hadde blitt så kul sammen med en rød topp. Sekken falt jeg også pladask for, åååh så kul! Koster sikkert ingenting heller. *kremt* Skjørtet synes jeg også var kjempefint, og det er fra topshop. Om dere lurer på hvor de forskjellige tingene er fra, så er det bare å spørre. Orker ikke legge ved link til hver enkelt ting, tar så lang tid. Jeg setter alltid sammen klærne på polyvore, der er det så enkelt å finne frem til hva som passer sammen og ikke. Måtte jeg bare blitt rik og kunnet handlet alt jeg fikk lyst på, og litt til. Heh! Den gang ei.

Nå har jeg endelig helg. Det skal bli godt! Sola skinner, håper det fine været varer. Det blåser fortsatt litt, og det kommer noen skyer nå og da. Men det har vært veldig varmt i dag, så det er digg. Tidligere i dag tok jeg solarium også, siden det var litt overskyer en periode akkurat da. Nå er det jo 18-årsgrense på å ta sol, så da måtte jeg styre med å bekrefte at jeg var over 18 når jeg kom til solsenteret. Selvsagt var den nettsiden deres klikk, så jeg sto der lenge for å få ordnet det. SÅ typisk at sånt tull skal skje med meg. Jeg sto sikkert i 5 minutter og trykket på ”send” etter å ha skrevet fødselsnummeret mitt, og deretter 5 minutter for å trykke på ”bekreft” at jeg hadde lest betingelsene. Ingenting skjedde. Kokte oppi hodet mitt, men til slutt gikk det. Det lukter solarium av meg, så nå skal jeg hoppe i dusjen. Etterpå skal jeg se resten av Fifty shades darker. Jeg så halve med Anders i går, og guuud for en teit film. Jeg spyr i munnen <,3 Nei men altså, filmen er jo så TEIT! Og jeg får lyst til å slå Ana fordi hun snakker så jævig grøtete. Så langt liker jeg ikke filmen, som dere sikkert har forstått. Haha! Film nummer 1 var bedre. Egentlig likte jeg ikke den så godt heller. Det blir for mye kliss-klass for min del.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg