uken som gikk

Uken som gikk


AKKURAT NÅ
Jeg har spist lasagne, og har akkurat ryddet på kjøkkenet. Nå ligger jeg i sofaen med pc’en i fanget, og ble litt småtrøtt. Vurderer en liten middagshvil, haha. Blitt gammel!

UKENS OPPTUR
Hmm, kanskje at jeg gjorde det så bra på det spillet fikk spille på kid. Jeg fikk høyest highscore av alle butikklederne i regionen. Haha, det synes jeg var litt artig! Sjefen klappet meg på skuldra en morgen og sa bra jobba, og jeg skjønte ikke hva hun mente. Da viste det seg at jeg hadde høyest highscore. Men spillet var faktisk veldig gøy, så hadde vært moro å fått høyest highscore i hele landet. DET hadde vært kult, det! Men det er nok litt vanskelig, da må jeg sikkert spille og øve meg i hundre timer, haha.

UKENS NEDTUR
At det er så dårlig vææær! Kan ikke det bli sommer snart, plis? Sommeren i Norge er noe dritt.

UKENS CRAVING
Ristet brød (har ikke rister, så varmer brødet i stekovnen) med bremykt og sukker på. Nammis! Er så lei av vanlig brødskive, derfor slenger jeg den i stekovnen og vipps, så smaker det mye bedre! Men man MÅ ha bremykt og litt sukker på, hvis ikke blir det kjedelig selvfølgelig. Noe annet som er godt på ristet brød?

UKENS IRRITASJONSMOMENT
At øreproppene mine gikk i stykker. Den ene sluttet å virke, bah! Det var sånne som følger med iphonen, og jeg har hatt dem i 3 år, så ikke så rart de tok kvelden heller.
 

UKENS LÅT

Denne sangen er så feeeet! Elsker den seriøst. Hørte den på fest i helga, og skjønner ikke at jeg ikke har hørt den før. Haha beste sangen jeg har hørt på lenge. Den nye partysangen min<333 

 

UKENS TANKE 
Egentlig ingenting spesielt.

 


UKENS INNKJØP
Som skrevet over gikk jo øreproppene mine i stykker, så da måtte jeg kjøpe meg nye. MÅ høre på musikk når jeg går til jobb, og kan ikke stjele Anders sine hele tiden heller. Så jeg kjøpe meg et par søte rosa, til 199kr på spaceworld.

Malin Veie Austad sitt bilde.

 

UKENS MEST LESTE INNLEGG
Vippeserum før og etter” er det mest leste innlegget.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg