langhelg

Nå ligger jeg plantet på sofaen. Jeg har helg nå, woho! Langhelg er godt. Anders har lagt seg, så jeg sitter her oppe alene. Kjenner jeg er skikkelig trøtt, så skal snart legge meg jeg også. Jeg har vært forferdelig trøtt de siste dagene, og har slitt med å komme meg opp om morgenen. Så det skal bli utrolig godt å sove lenge i morgen! Herregud det skal bli digg, søvn er jo det beste jeg vet, haha. I dag har jeg vært på jobb, og etter det dro jeg hjem og spiste før jeg dro å møtte ei venninne. Vi tok først sol, og etterpå satt vi oss på en benk på brygga. Det har jo vært så fint vær i dag, så var veldig godt å sitte ute. Levanger er så fin når det er fint vær her. Spesielt ved brygga, veldig idyllisk og koselig. Jeg har fått litt farge også, spesielt etter jeg tok sol i dag. Jeg tok sol i 18 minutter, og så bruker jeg sånn solariumskrem som skal gjøre deg enda brunere. Kremen funker fjell! Jeg ble jo nesten solbrent. Jeg tar forresten veldig sjeldent solarium, men nå som det er sommer så vil jeg få litt farge. Har bestilt meg betakaroten også, så håper det kommer i posten snart. Anders fortalte meg at det er betakaroten i moreller, og jeg har jo spist litt moreller i det siste. Håper de også funker, haha! Her skal man bli tan, høhø!



Kjøpte meg nudler på en sånn jallasjappe før i dag. Tror jeg hadde oppi litt for mye vann, for det var nesten ikke noen smak. Lol. Egentlig så synes jeg ikke nudler er spesielt godt. Litt kjedelig, men det funker. Men spiser det ikke til middag, for å si det sånn! Haha. Nå snavler jeg blåbær og druer, nammis. Jeg og Anders har blitt veldig flink til å kjøpe inn masse frukt, istedet for godteri. I fjor kjøpte jeg godteri nesten hver dag. Nå spiser jeg knapt godteri, nå går det bare i masse god frukt. Røde druer og blåbær en to favoritter! Desverre var denne blåbæra litt skuffende. Den var veldig myk og smakte ingenting, bah! Den skal være litt hard og sursøt, da er den best.

Anders som roper inn kattene for kvelden. Haha, skulle jo tro de var ungene våre. Men det er de jo også, da! 😉 Jeg tenkte på en ting i dag, da jeg så ei jente på ca min alder som holdt sin skrikende unge i armene. GUD så glad jeg er for at jeg ikke har unger. Jeg føler meg så fri, og det var noe jeg tenkte ekstra over i dag. Jeg er så glad for at jeg ikke har barn. Haha! Det at ingen er avhengig av meg og at jeg alltid kan gjøre hva jeg vil, er sykt befriende. Jeg vil alltid ha det slik! Jeg har egentlig ikke lyst på barn, hehh. Den tid kommer nok om noen år uansett, men enn så lenge skal jeg nyte denne tiden. Nesten ingen forpliktelser. Det eneste jeg gjøre er å dra på jobb slik at jeg kan betale regningene, ellers kan jeg gjøre hvaaa jeg vil. Diiiigg! Nå skal jeg avslutte her. Ble så trøtt at jeg skal stupe i senga. God natt!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg