film og regn

Jeg har akkurat sett en film som het ”my super ex-girlfriend” på tv3. En teit komedie, men den var ikke så aller værst. Nå ligger jeg i sofaen og gjør ingenting, hører bare på regnet som pisker mot ruta. Koselig, egentlig. Regn på sommeren kan være ganske koselig synes jeg. Det skulle visst tordne også, men det har jeg ikke hørt noe av. Torden er iallefall koselig! Og litt skummelt, hehe. I dag våkna jeg klokka halv tre på dagen, heeeh! Så blir nok senkveld på meg. Vet ikke helt hva jeg skal finne på. Jeg får vel se på serier eller lese litt. I dag er det forresten en måned til jeg drar til Danmark på ferie, sammen med kjæresten, tantene, søskenbarna og søskene mine. Det gledes! Skal bli godt å komme seg litt bort. Jeg var jo i Danmark for 3 år siden, og denne gangen reiser vi til samme plass igjen. Ribe heter det der, en koselig liten by. Blir gøøøy. Er så glad for at Anders skal være med denne gangen også!



Slik har jeg sett ut i dag. Chilleklær og null sminke. Jeg gidder aldri sminke meg når jeg ikke skal på jobb. Jeg elsker å gå uten sminke. Digg å kunne klø seg i øya uten at man trenger å tenke på mascaraen, hah! Blææh det er så varmt her inne. Har satt opp ruta, men skulle gjerne hatt en vifte her. Jeg har snakket om å kjøpt en vifte lenge nå, men det bare skjer aldri. Jeg kjøper alltid ting jeg ikke trenger, men ting jeg trenger? Neeh. Haha! Det er litt skummelt å ha vinduene åpne her, for da skal absolutt kattene sitte i vinduskarmen og se ut, istedet for å faktisk dra ut. Døra står jo åpen. Men neida, de skal opp i vinduet, og så går de ut av vinduet og på utsiden. Det er jo livsfarlig! Er jo flere meter ned, så hvis de uheldigvis faller så er de ferdig. En gang fant jeg Luffy på utsiden, trodde jeg skulle få hjertet i halsen!

Her har kattene holdt seg i dag, siden det har regnet i hele dag. Nekter å bli våt i pelsen, haha! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg