bare bittelitt shopping

Hallo! Da jeg blogget tidligere i dag var jeg i sykt dårlig humør, haha. Jeg slettet det innlegget, just so you knowww. Jeg stod omsider opp etter å ha sovet veldig lenge, og jeg ble ikke i godt humør før langt utpå dagen. Jeg har sjeldent dårlige dager for tiden, så når jeg først har det føles det som om hele verden raser sammen. Jeg takler ikke å ha det kjipt! Men nå er det over. Jeg trøste-shoppet litt i dag for å bli i bedre humør, heheee! Fornøyd med kjøpene mine, håper bare plaggene er like fine i virkeligheten også. Det neste jeg vil kjøpe er en ny bukse, men det tør jeg ikke kjøpe på nett. Å kjøpe bukser er noe av det vanskeligste, føler ingen av buksene sitter særlig fint. Jeg har en visjon i hodet av hvordan drømmebuksa ser ut, og hvordan den skal sitte, men finner aldri en slik. Jeg orker ikke begynne å forklare hvordan den skal se ut, det skal jeg spare dere for. Haha! Her er det jeg kjøpte i dag, legger ved link til hvert enkelt plagg.


Svarte topper fra shein HER og HER // Rød topp fra ebay HER


Kjole fra shein HER // body fra fashionnova HER

Betalte under 500 lappen for alt dette. Det er ikke værst, eller hva? Det er utrolig billig på shein, men så er ikke shein kjent for å ha super kvalitet på klærne. Derfor sjekker jeg alltid kunde anmeldelsene, og kjøper ikke plagget hvis ikke noen har lagt ved bilde slik at jeg ser hvordan det ser ut i virkeligheten. Den kjolen til venstre hadde ingen lagt ved bilde av, så jeg er litt skeptisk, men kjøpte den allikevel. Håååper den er lik som på bildet. Jeg var litt usikker på fargen og, men konkluderte til slutt med at den var kul. Så da kjøpte jeg den, så får jeg krysse fingrene for at den passer. Ellers hadde de syyykt mye fint inne på fashionnova, ahhh vil ha nesten alt!! Fashionnova er en av mine favoritt shoppingsider uten tvil. Det som er så bra med den siden, er at det finnes noe for både plus-size, og for tynninger som meg. Det finnes klær for alle! Det er fint.

Jeg og Anders har nettopp sett en film som het ‘Peter’s dragon’. En barnefilm, men den var søt. Vi brukte sikkert tre timer på å se filmen, det er veldig typisk oss å trykke på pause tusen ganger i løpet av en film. Enten fordi en av oss skal på do, lete etter kattene uten grunn, hente drikke, lage mat osv. Hah! Nå sitter han og spiller, og jeg sitter å surfer og ser litt mer på klær. Jeg skal ikke shoppe mer nå altså. Ikke kjøpe, bare se ;-)))) Lol. Dere får ha en fin kveld!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg