uken som gikk

– Uken som gikk –


AKKURAT NÅ
Jeg kom nettopp hjem fra Verdal. Har vært i bursdagsselskap hos Grete (dama til pappa), og etter det ble jeg med hjem til bestemor en tur. Koselig! Har vasket av sminken og renset trynet, og har hoppet inn i koseklærne. Etter dette skal jeg se en episode av skam som jeg enda ikke har sett. Er det bare jeg som synes denne sesongen var myyye dårligere enn de andre? Litt skuffet. Egentlig synes jeg de to første sesongene var best. Likte den sesongen som handlet om Noora også, men fikk egentlig litt klump i magen av den sesongen. Haha, var så mye rart som skjedde.

UKENS OPPTUR
At jeg fant så mange fine plagg til under 500-lappen på nettet. Nettshopping in my ♥. Finner alltid så mye mer på nettet, enn i vanlig butikker. Og så finner man alltid noe som alle andre ikke har, det er gøy. Det aller gøyeste er jo å vente til pakkene kommer i posten, man går liksom å gleder seg til hver dag og håper at noe har kommet. Det er nesten litt kjedelig når alt har kommet, da er det ikke noe å glede seg til mer. Hahah! Noen som kjenner seg igjen?

UKENS NEDTUR
Den dagen jeg var i så dårlig humør uten grunn. Og så på en lørdag da, da skal man jo være happyyy! Jeg har sjeldent slike dager, heldigvis. Dere vet de dagene når man våkner, og bare føler at humøret er på bunn? Alt er irriterende, man føler seg stygg og ingenting stemmer. Fuck slike dager.

UKENS CRAVING
Frukt! Jeg kjøper frukt hver dag, og for tiden går det mye i druer. Druene er så gode for tiden! Skikkelig sprø og saftig. Ellers craver jeg ordentlig norsk jordbær. DET er godt, det! Ser det har kommet til noen butikker, men jordbæra er jo svin dyr! 75 kroner betaler jeg ikke for en eske. Kommer ikke på tale.

UKENS IRRITASJONSMOMENT
Alle katthårene som flyr i hele stua. Irriterende. I morgen må jeg støvsuge hele leiligheta skikkelig, og tørke støv og katthår. De røyter ikke så ille lenger da, heldigvis. 

 

UKENS LÅT

Jeg digger denne sangen så sykt! Elsker den. Kan legge meg ned og bare høre på den her, samtidig som den funker bra på fest. Denne må spilles høyt på skikkelig anlegg med god bass, da blir den helt rå. Digger denne typen musikk! Partymusikk som samtidig er litt chill, slik som denne.

 

UKENS TANKE 
Jeg tenker på hvor fort sommeren går. Nå er vi snart i juli! Mai og juni har gått så vanvittig fort, jeg skjønner ingenting. Plutselig er juli over også, og det går mot høst. Jeg ser på august som sommer og jeg da, det er jo alltid varmt da også. Men når august er ferdig, er sommeren over. Egentlig har vi ikke særlig mye sommer her i Norge, den varer jo bare i 3-4 måneder, og så vipps så er den over. I tillegg har vi så mye dårlig vær. Nei uff!

 


UKENS INNKJØP

Dette her, men det har jo ikke kommet i posten enda da. Skal vise dere bilder når jeg får alt i posten.

 

UKENS MEST LESTE INNLEGG
‘Langhelg’ er det mest leste innlegget.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg