Trondheim og orion

Nå har jeg nettopp kommet inn døra. Har vært borte siden klokka 09, så nå var det godt å sette seg i sofaen! Var akkurat å spiste på Orion med Anders, mamma, søskene mine, mormor og morfar. Denne gangen var maten kjempegod! Sist gang ble jeg jo så skuffet, da var maten skikkelig rævva. Kokken hadde vel en dårlig dag da, haha. I morges dro jeg med toget til Trondheim med mamma og søskene mine, vi skulle til sykehuset for å ta en blodprøve. Mamma har jo fått vite at hun har en genfeil (lang qt-tid, søk opp om dere lurer, jeg orker ikke forklare) så derfor måtte vi søskene teste oss også. Det er 50/50 for at vi har det, men jeg krysser fingrene for at jeg/vi ikke har denne genfeilen også! Det er uansett ikke noe farlig hvis vi har det, man får jo medisiner for det. Det er bare det at man ikke bør f.eks trene hardt eller dykke, men det gjør ikke jeg uansett hehh. Etter å ha vært på sykehuset så hadde vi to og en halv time på å være i byen før toget gikk. Så da gikk vi litt i butikker, og jeg kjøpte meg en t-skjorte og et skjørt. Elsker virkelig skjørtet, skal vise i morgen! Kjøpte begge plaggene på monki. Har aldri syntes at monki har hatt noe spesielt fint før, men denne gangen fant jeg masse fint. Men kunne ikke shoppe for mye, vi skal jo til Danmark snart. Det har vært såå fint vær i dag, Trondheim er virkelig fin i dette været! Ville ikke hjem. Elsker Trondheim, favorittbyen min.

Nå skal jeg runde av her. Nå skal jeg slappe av, og så skal jeg få med meg Anders og se 'the 100' på netflix. Har kommet ny sesong, wohoo!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg