2 idiotiske quotes

Real men love women
with curves & booty,
only dogs go for bones
Herregud, de som legger ut den her på facebook/insta osv, må være veldig lite reflektert? Dum og slem i tillegg. Så er det altså slik at tykke mennesker skal hylles og løftes frem, og tynne skal mobbes og sparkes ned? Hvordan i helvete kan voksne mennesker poste noe slikt. For ja, jeg har kun sett godt voksne mennesker legge ut denne. Det er ikke alle jenter som er født med masse former, noen er tynn av natur, som meg. Javel, så er jeg vel et beinrangel da. Takk for den! 


Neivel, så får du finne deg en såkalt ”badboy” da. Som alltid er utro og har ligget med alle i byen, som gjør dumme ting og som sikkert generelt er et fucka menneske uten empati/sympati. Hvorfor blir så mange jenter tiltrukket av idioter? De virker kanskje supersnille og er kjekke, men mange er noen kalde idioter. Jenter må lære seg å like SNILLE gutter, for snille gutter trenger så slettes ikke være kjedelige. Heller en snill gutt som behandler meg bra, enn en tosk som bare player meg, er høy på seg selv og driter i følelsene mine. Bad boys ain’t no cool! Snille gutter er kule gutter! 

Enig?


Jeg våkna for en times tid siden, og nå skal dra ræva opp av sofaen og gå til butikken. Jeg har lett som en gal etter passet mitt i dag, men det finner jeg såklart ikke. Det er søkk borte, faen altså!! Jaja, Anders må fornye sitt, så da får jeg vel bare bli med og bestille et nytt. Jeg er 100% sikker på at jeg hadde passet hjemme i den andre leiligheten vi bodde i, så mulig det forsvant når vi flyttet. Huff!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg