uken som gikk

– Uken som gikk –


AKKURAT NÅ
Har akkurat spist middag og ryddet på kjøkkenet. Skal skrive ferdig dette innlegget, og så skal jeg hente meg litt fruktsalat og se på siste episoden av skam.

UKENS OPPTUR
At popcorntime hadde norsk tekst på sesong 7 av The walking dead. Jippi! Det er en episode her og der uten tekst, men det tåler jeg. Sååå dårlig i engelsk er jeg ikke heller, haha! Denne sesongen er virkelig knallbra.

UKENS NEDTUR
At jeg ikke fant passet mitt. Så i dag måtte jeg bestille et nytt, og det kostet 450 kroner. Penger jeg ikke hadde trengt å brukt om jeg ikke hadde rotet bort det forbanna passet!

UKENS CRAVING
Smågodt, høhøh! Spiste smågodt som en gal i helga. 


UKENS IRRITASJONSMOMENT
Fifty shades darker filmen. Haha, satt seriøst og irriterte meg som faen da jeg så filmen her en dag. Jeg ble bare sååå forbanna på Ana, hun snakka så rolig og dumt at det holdt på å klikke for meg. Lol.

 

UKENS LÅT

 

UKENS TANKE 
Jeg tenker litt på at jeg bør steppe up the instagram-game. Haha, men det hadde vært så gøy å blitt ordentlig god på instagram, slik at jeg kunne fått flere følgere. Med mange følgere så kan man jo fort tjene litt penger på instagram. Men da må man VIRKELIG steppe up gamet, for å si det mildt. Så jeg kommer nok ikke til å klare det. Man må ta dødsbrae bilder, og bildene må passe resten av feeden. Så det blir nok litt vanskelig, jeg er ikke så kreativ liksom. Men det hadde vært kult! En instagrammer, liksom. Hah! Og så må man ha et bra utseende og fin klesstil, noe jeg ikke har. Men det hadde vært en drøm å kunne tjent penger på instagram eller bloggen. 

 

UKENS INNKJØP

Denne t-skjorta og skjørtet fra Monki. Kjøpte det da jeg var i Trondheim på tordag. Digger begge plaggene!

 

UKENS MEST LESTE INNLEGG
”Bolle i magen’er det mest leste innlegget.

 


Nååå skal jeg se skam! Tenk at nå er det ferdig, buhu. I dag fikk jeg fikset meg nytt pass, så håper jeg det kommer i posten om ikke så alt for lenge. Det skulle bare ta 10-12 dager sa de på politistasjonen. Så da er det bare å glede seg til ferie! Når vi skulle gå inn der i dag, så løp Anders fordi det regnet, og så klarte han å vikle foten. Stakkaaars, haha! Han fikk så vondt at han ble helt blek, begynte å lure på om han hadde brukket noe. Men tror nok ikke det, foten er bare veldig hoven. Så i dag må jeg være tjeneren hans, siden han knapt klarer å gå. Lille klabben min♥♥ Haha.

3 kommentarer
    1. Haha, morsomt innlegg. Har ikke sett Fifty Shades darker, men føler den vil irritere meg veldig også! Synes hun prata sånn i første filmen og jeg, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg