gåtur

Hey. Jeg kom hjem for en liten time siden. Var å gikk tur med Ivan tidligere i kveld, og så ble jeg med hjem til han og så film etterpå. Vi så en thriller/skrekkfilm som het Within, og den var ikke så værst faktisk. Det er ikke ofte man finner en okei skrekkfilm, men så var ikke dette en typisk spøkelsesfilm heller. Nå er jeg egentlig veldig trøtt, men vil ikke legge meg helt enda. Jeg starter ikke på jobb før klokka 15 imorgen (i morgen eller imorgen? haha jeg blander alltid) så derfor trenger jeg ikke legge meg riktig enda. Øynene mine er helt røde, haha. Tror kanskje det er en blanding av at jeg drikker for lite vann, pluss at jeg er trøtt. Det som er litt rart er at alltid når jeg er trøtt, så føler jeg meg veldig varm i ansiktet. Litt sånn brennende følelse, som om jeg har jogget meg en tur liksom. Vet ikke hva det kommer av? Blir alltid slik når jeg er trøtt. Er ikke noe jeg innbiller meg heller.

Jeg skal avslutte her, skal gå å lage meg litt kveldsmat. Så skal jeg legge meg rett ut på sofaen. Har gått i flere timer i dag, så kjenner jeg har litt vondt i beina.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg