b-day kid og bursdagsgave

Hallo! Jeg har bursdag i dag, haha. Blir hele 24 år, wææ. Jeg tenkte bare å stikke innom en kjapp tur før jeg drar til Ivan og tar noen cider. Er jo sååå fint vært i dag! Skikkelig varmt og godt. Endelig litt sommer. Jeg fikk bursdagsgave av Anders i dag. Fikk sko, spekeskinke (haha, har mast om skinke i 100 år) og røde roser. Så snill han er. ♥ 

Elskerrrr skoene! Herregud, de er så fine. Passet perfekt og. Anders har kjøpt biff til middag, og nå er den ferdig så jeg må nesten stikke. Dere får ha en fin helg!

Fikk nytt deksel i posten fra ebay i går også. Elsker det! Kosta bare 15 kroner ca, men kvaliteten er overasskende bra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg