uken som gikk

– Uken som gikk –

AKKURAT NÅ
Jeg har akkurat rettet håret mitt. Jeg vaska det i går, og jeg lar det alltid lufttørke over natta. Så når jeg står opp ser ikke håret mitt ut, så da retter jeg det alltid selv om jeg bare skal være hjemme, så slipper jeg å gjøre det imorgen tidlig. 

UKENS OPPTUR
At jeg hadde bursdag og fikk så fine sko av Anders i gave. Love them! Jeg hadde jo sagt at jeg ønsket meg dem da. Han kunne aldri bare kjøpt klær/sko til meg, for jeg er en smule kresen. Det samme er han, bare tusen ganger verre. Haha!

UKENS NEDTUR
At jeg har sett ferdig hele sesong 7 av The walking dead. Jeg og Anders så ferdig alt i går. Neeeej, hva skal jeg se på nå?! Var så digg å ha noe å glede seg til å se på, og nå har jeg ingenting. Haha.. Har fortsatt en sesong igjen å se av Fear of the walking dead, men det er langt ifra like bra. Noen gode serier mottas med takk!

UKENS CRAVING
Norske jordbær og fruktsalat. Nam! Sist søndag fikk jeg sykt lyst på fruktsalat, så jeg dro til slutt til søndagskiwi’en og kjøpte inn til det. Var ikke det store utvalget av frukt da, akkurat. Ellers kjøpte Anders norsk jordbær, så det spiste vi med fløte i går. Den var sååå god! Norsk jordbær er virkelig det beste som finnes.

UKENS IRRITASJONSMOMENT
De forbanna måsene! Vi bor i 3. etasje, og på bygningen rett over her har måsene unger. Så av og til når jeg går ut på verandaen, så begynner de å stupe etter meg. Herreguuud, det er så irriterende. Det holdt på å klikke for meg her en dag jeg lå ute og solte meg, så jeg hentet kosten og slo etter måsen. Jeg prøvde jo ikke å treffe den, men å skremme den bort. Den ga opp etterhvert, for den ble tydeligvis redd. Haha, fuck you måse!

 

UKENS LÅT

 

UKENS TANKE 
Jeg misunner alle som har fast jobb og som får ferie i 3-4 uker. Jeg vil også!! Får bare en uke ferie, fordi jeg har ikke rett på mer. Lurer på når jeg skal klare å skaffe meg fast jobb??? Føles ut som det aldri blir å skje. Blir nesten litt deppa. Virker som det er godt voksne mennesker som blir prioritert, og de yngre får seg bare en 40% jobb her og der. 

 


UKENS INNKJØP


Ukens innkjøp er dette dekselet fra ebay, og t-skjorte fra H&M. Denne t-skjorta har jeg sett flere som har hatt, men ikke skrevet hvor den er fra. Har letet meg ihjel, og fant til slutt at det var H&M som hadde den. Så jeg stakk innom H&M etter jobb, men fant den aldri. Jeg var innom på fredag etter jobb, og da fant jeg den. Ble drit glad da jeg så den! Den kosta 99kr, og dekselet kosta rundt 20kr. Var kjempebra kvalitet også! Vil anbefale alle å heller kjøpe deksel på ebay, der er det myye billigere enn her i Norge. Kan jo fort koste 300 kroner for et deksel, what the hell.

 

UKENS MEST LESTE INNLEGG
”hjemme er best” er det mest leste innlegget.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg