hos bestemor

Hallo! Nå er jeg i Verdal for å besøke pappa og familien, og skal sove hos besteforeldrene i natt. De hentet meg etter jobb i kveld, så har vært her siden åtte i kveld. Jeg og bestemor, eller Bæssa som jeg kaller henne, har nettopp sett på Kirurgiske katastrofer, og nå ser vi på et program om ekstremt overvektige på tlc. Alltid når jeg sover over her så ser vi på de to programmene til sent på kveld. Haha! Synes det er skikkelig koselig. 🙂 Jeg elsker å være her, dette har alltid føltes som mitt andre hjem. Det er så rart at besteforeldrene mine er over 70 år nå, blir helt skremt. Jeg vil aldri miste dem! De har betydd så vanvittig mye for meg.

Imorgen har jeg fri, så da skal jeg bare være her, så drar jeg hjem imorgen kveld igjen. Nå skal jeg fortsette å se på tv, så får dere ha god natt!

1 kommentar
    1. Greetings I am so thrilled I found your website, I really found you by error, while I was researching on Google for something else, Anyways I
      am here now and would just like to say thank you for a tremendous post and a all round exciting blog (I also love the
      theme/design), I don’t have time to go through it all at the minute but
      I have saved it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will
      be back to read much more, Please do keep up the superb jo.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg