ting andre gjør som jeg ikke forstår meg på

Sengetøyåpningen mot ansiktet. Hvordan klarer folk å sove med åpningen mot ansiktet? Da ligger jeg bare å kjenner på knappene/glidelåsen og det takler jeg ikke. MÅ snu dyna med engang! Anders derimot, han gir blanke F og jeg skjønner ikke at det er mulig. Haha!

– Dorullen snudd mot veggen. Jeg setter alltid dorullen slik at papiret vender utover, og altså ikke inn mot veggen. Dere forstår, ikke sant? Da er det mye enklere å se hvor mye papir man tar. Når jeg er hos folk og jeg ser at rullen er vendt ”feil”, så gjør jeg de en tjeneste og vender rullen utover. 

– Bananen opp ned. Hvorfor gjør folk dette?? Noen sier at stilken er håndtaket, men det er feilll. Sier jeg. Man skal åpne der stilken er, og holde rundt selve bananen. 

– TV’en på. Folk som må ha tv’en på for å få sove. Anders er slik, så hver kveld har han med seg pc’en inn på soverommet og ser på noe for å få sove. Og jeg ligger der og irriterer meg fordi jeg ikke får sove pga støyet, haha.

– Uleste varsler. Når jeg ser at folk har uleste varsler på mobilen, slik at det lyser røde tall over alt på appene, så lurer jeg på hvorfor de ikke åpner appen slik at tallet kommer bort? Jeg KLARER ikke å ha det slik på min iphone, så med engang det har kommet en varsel går jeg inn på appen slik at den blir fjernet. Vet jeg er sykt dårlig til å forklare, men dere skjønner?

– Lommer som stikker opp av buksa. Folk som ikke trekker ned lommene etter å tatt på seg buksa, slik at de stikker opp. Ææ, så irriterende å se på, lol!

– Dyrt å ha katt. Mange sier at det er så dyrt å ha katt, men den skjønner jeg ikke helt. Ja, det er dyrt å kastrere/sterilisere katten, og dyrlege besøk generelt, men det er jo ikke noe man gjør ofte. Og kattmat er heller ikke så dyrt, jeg har to katter så derfor kjøper jeg den største pakken med kattmat på butikken. Den varer i en måned, så da bruker jeg ca litt over 100 kroner på mat i måneden til kattene. Vi har kattedo til kattene inne, så da må vi kjøpe kattesand. Kjøper den på kiwi til 20 kroner, og må kjøpe mer annenhver uke. Bruker under 200 kroner på kattene i måneden da, og det er jo ikke dyrt. 

 



Nå kom jeg nettopp tilbake fra en liten kjøretur her og der med bestemor og bestefar. Var på butikken og jeg hadde ikke peiling på hva jeg skulle spise, så jeg bare kjøpte meg en suppe fra knorr. Hmm, håper den er god! Forundrer meg ikke at den smaker dritt, det hadde vært så typisk. Men den så ikke så aller værst ut, ihvertfall ikke utenpå pakningen, haha. Klokken halv fem i dag skal jeg til Din salong og vokse bryna mine. Gledes! Bryna mine ser ikke ut nå, så skal bli digg å få ordnet de igjen. Så skal jeg dra til mamma for å låne kofferten hennes. Vi drar jo til Danmark den 17. juli, så tenker å begynne å pakke litt snart. Jeg er litt vimsete når det kommer til pakking, så tenker å bagynne litt smått. Typisk meg å pakke dagen før, for og så finne ut at alle klærne ligger til vask. Heh! 

Malin Veie Austad sitt bilde.
Malin Veie Austad sitt bilde.

Haha, se så stygge bryna mine er nå!

Malin Veie Austad sitt bilde.

Malin Veie Austad sitt bilde.

Dette er suppa jeg skal prøve, noen som har smakt den! Kjøpte meg en ny bok i dag også. Stakk innom europris imens jeg ventet på bestemor, og fant denne boka til 99kr. Synes den så bra ut!

6 kommentarer
    1. Hva koster det å vokse brynene på Din Salong? Har latt mine grodd ut, for de var alt for tynne, men nå har de ingen fasong og lever bare sitt eget liv..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg