vettskremt på jobb

Hallo! Nå har jeg nettopp spist litt kveldsmat, og tenker å legge meg om ikke så alt for lenge. Kom hjem fra jobb for en times tid siden, har vært borte siden 11 så kjenner det skal bli skikkelig godt å finne senga. Imorgen har jeg fri, så da skal jeg få shinet leiligheten imens Anders er på jobb. Leiligheten trenger en vask! Det for så fort støvete, skjønner ikke at det går an. Skal jobbe i helga igjen, så tenker å gjøre det imens jeg har fri. Jeg fikk pakker i posten i går, så skal vise alle plaggene imorgen. Ble sååå fornøyd med alt! Mangler fortsatt en pakke, så hååper den kommer imorgen eller snart. Jeg har ventet på disse pakkene i tre uker nå, haha.

Må bare fortelle noe som skjedde på jobb når jeg skulle ta oppgjøret i dag. Jeg hadde kjørt ned gitteret, og sto å krev inn tallene i boka. Akkurat på sekundet når jeg snur meg, så ser jeg plakatholderen og masse sengklær bli dratt med makt ned fra bordet. Jeg BLE så redd, dere aner ikke! Jeg så det jo med egne øyne liksom. Plakaten og sengesettene bare fløy på gulvet. Plakatholderen er ganske stor og derfor litt tung, så det er ikke mulig at den bare faller sånn uten videre. Jeg vurderte 1) ringe vekteren 2) løpe ut eller 3) gjøre meg ferdig fort som faen. Det ble til sistenevnte. Har aldri blittfort ferdig før. Haha! Det spøker faktisk der jeg jobber, derfor er jeg alltid litt stresset når jeg stenger alene, så selvfølgelig må jo noe sånt skje. Typisk! Skal si jeg kom meg fort ut.

Nå skal jeg avslutte her, blir natta snart!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg