Elle artikkelen alle snakker om

Jeg regner med de fleste har fått med seg artikkelen av Elle, som forteller deg hvordan du får flatere mage? Om ikke, kan du lese den HER. Denne artikkelen forteller deg hvordan du kan unngå oppblåst mage, som igjen gjør at du får flatere mage. Jeg tror nok Elle bare var litt uheldig med overskriften her, siden mange misforstod. Det står hvordan du får FLATERE mage, ikke flat mage. For meg var denne artikkelen veldig nyttig, siden jeg sliter med veldig oppblåst mage. Jeg vil tro at flere av punktene som står skrevet her vil være nyttige for meg og andre som sliter med det samme. Jeg forstår ikke hvorfor folk blir så sinte av det her?! Altså unnskyld meg, men jeg HATER mennesker som skal lage drama av alt, og dra ting ut av kontekst. Artikkelen handler enkelt og greit om hvordan du kan unngå oppblåst mage, ikke hvordan du får flat mage uten å trene. Jeg selv har flat mage (nesten, heh) men blir svær som en ballong pga luft. Her har folk rett og slett bare misforstått med vilje. Luft i magen er VONDT, så jatakk til flere tips for å unngå det.
Ah nei, kjenner jeg blir irritert. Blir så oppgitt av mennesker noen ganger. Kan ikke folk bare ta seg en bolle og slutt å bli så sint for alt mulig. Må være sykt kjipt!

Slik føler jeg det akkurat nå, haha! ↑​

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg