pakkene i posten

Hey! Sa jo jeg skulle ta bilder av klærne jeg fikk i posten, så her er bilder av dem! Det er fortsatt et plagg som mangler da, som ikke har kommet enda. Det viser jeg i et annet innlegg.



Toppene og kjolen er fra sheinside, og t-skjorta med belte (den sitter fast i skjorta) er fra bikbok. T-skjorta kjøpte jeg for en stund siden, så den fikk jeg ikke i posten da. Kjøpte den egentlig bare fordi jeg vil ha beltet, har lett etter et lignende i hundre år. Så det klipte jeg av, haha. Toppene synes jeg var sååå fine, og de satt så fint på, spesielt den med bare en rose. Glemte å ta bilde med den med to roser på, hehe. Kjolen ble jeg også sykt fornøyd med, elsker den! Satt perfekt gjorde den også. Var litt usikker på om jeg skulle bestille den, men veldig glad jeg gjorde det. Så ja, er kjempefornøyd med alle plaggene. Så håper jeg at jeg blir fornøyd med det siste også, som er en body fra fashionnova. Krysser fingrene for at den kommer før jeg reiser på ferie!

 


Nå har jeg nettopp spist laks til middag. Hadde sååå lyst på det i dag, så Anders var så snill å kjøpte det. Han hadde ikke noe lyst på det selv, så jeg hoppet av glede da den var ferdig, og han satt der bare og så deppa ut. Hahah. Jeg maste meg til laks i dag fordi jeg skulle vaske leiligheten. Da syntes jeg at jeg fortjente det, ass! Hah. Nå skinner nesten leiligheten, og det lukter grønnsåpe i alle rom. Deilig! Elsker når alt er rent og ryddig. Har skiftet på senga også, så gleder meg nesten til å legge meg. Ingenting slår følelsen av å være nydusjet, og så legge seg i rent sengetøy! Beste som fins. Nå skal jeg henge opp klær til tørk, og så skal jeg få med meg Anders å se fortsettelsen på The ring litt senere. Vi så starten i går, men ble så trøtt at vi orka ikke se mer. Synes den virka OK så langt ihvertfall. Håper den er dritskummel! Ellers gleder jeg meg sykt til Annabelle 2 kommer ut snart. Da skal jeg få med meg Ivan og Mona og se den på kino, trioen som elsker skrekkfilmer. ;-))) Ellers fikk jeg en gladnyhet i dag! Sjefen ringte meg før i dag og spurte om jeg var interessert i en 40% stilling på KID, siden ei skal slutte. Jaaa! Ble så glad, det er en god start ihvertfall, selv om det ikke er en stor stilling. Jeg har jo vært utplassert på KID i over et år nå. Så det var bra!



Skal kosesss med det her etterpå! Norsk jordbær in my ♥. Denne var helt sykt god, bedre enn den forrige jordbæra vi kjøpte.

7 kommentarer

Siste innlegg