uggen følelse

Hey. Jeg og Anders har nettopp sett en film som het ‘Life’. Vi har prøvd å sett den før, og da så vi bare i 5 minutter før jeg fant ut at dette ikke var en film for meg. Romskipfilmer, nei takk! Men i dag valgte jeg å gi den en sjangse allikevel. Og det angrer jeg ikke på! Filmen var ikke så aller værst, jeg likte den. Håper det kommer en nummer to! Jeg sitter her med en uggen følelse etter å ha sett filmen. Jeg synes aliens (eller hva denne greia på filmen var) er så sykt creepy, mer creepy enn sånne typiske spøkelser i skrekkfilmer faktisk. Jeg følte frykt når jeg så filmen, og det liker jeg. Elsker filmer som vekker følelser i meg, på både godt og vondt. Da har liksom filmen klart å gjort sin greie, mener jeg da. 

Nå skal jeg bare surfe litt på pc’en, så blir det natta etterhvert. Begynner å bli trøtt allerede. Imorgen skal jeg bare slappe av her hjemme, tenker å begynne på en ny bok. Jeg har lest ferdig ‘engletreet’, og må ærlig si at jeg ikke synes boka var spesielt bra. Ble litt kjedelig egentlig. Eller, den var jo bra, men ikke helt min smak. Jeg har fire bøker jeg ikke har lest enda, vanskelig å velge hvilken jeg skal starte med haha. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg