flaut lenge

Hey. Kom hjem for en times tid siden, har vært å gått tur med Ivan i dag. Vært ute i 3 timer, så var godt å sette seg i sofaen nå. Pjuh! Jeg sov flaut lenge i dag, tør nesten ikke si når jeg våknet. Haha, jeg våknet klokka tre på formiddagen, og da var jeg enda stuptrøtt. Satt oppe til klokka fire i natt, så ikke så rart jeg sov så lenge. Kan ikke huske sist jeg sov til tre på dagen, det er ihvertfall leeenge siden. Jeg trodde det var meldt stygt vær i dag, det sto jo det på den vær-appen min, men da jeg våkna var det stor sol. Åh, for en nedtur! Kunne ha stått opp for flere timer siden for å sole meg. Haha, typisk. Litt senere fikk jeg melding av Ivan om jeg ville være med å gå tur. Hadde ingenting annet å gjøre, så da ble jeg med. Vi gikk rundt Halsan, og så til Halsan skolen og så fikk jeg en school-tour av Ivan der han viste meg klasserommet hans og hvor han pleide å være, haha. Hvilte oss litt på dessene der før vi gikk videre ned mot sentrum, og der kjøpte vi oss litt snacks og satte oss ved brygga. Etterpå gikk vi en liten tur på Nesset før vi gikk hjem. Så vi fikk gått oss en skikkelig tur, var veldig koselig! Sola stekte som bare det den første timen, trodde jeg skulle renne bort. Var så sykt varmt! Det var en fin tur da, burde gå flere turer egentlig. 

Jeg synes Halsan er en koselig plass, kunne godt tenkt meg å flyttet hit senere. Kanskje mine fremtidige barn kommer til å gå på denne skolen. Hvem vet!

Tror det kanskje er på tide at de her klipper plena snart. Hahaha! Ivan sa at det ikke har bodd noen der på kjempelenge. Scary!

Helt på andre siden var vi istad. Sprekinger, høhø! Neida, kan ikke akkurat skryte på meg at jeg er så veldig sprek. Kondisen min er helt elendig for å være ærlig. Jeg holdt på å dø når vi gikk opp trappa på bildet litt lenger opp. Nå skal jeg hoppe i dusjen, og så skal jeg lage meg noe kveldsmat. Blir sulten av å gå så lenge! Jeg har så sykt lyst på noe godt, men vi har bare brødskriver her hjemme. Bahhh! :((((( Frister å gå til gatekjøkkenet og kjøpe meg noe. Meeen det skal jeg ikke, heh.

4 kommentarer

Siste innlegg