”helg”

Nå har jeg ”helg”, om man kan si det sånn. Hehe! Jeg skal ikke på jobb før på torsdag nå, så det er jo digg. Håper på fint vær på de to fridagene mine! I morgen skal jeg drikke faktisk, tenkte å ta meg en fest før jeg og Anders drar til Danmark. Skal jo jobbe i helga, så derfor er det bare i morgen jeg får det til. Håper været blir bra i morgen, men ser på vær-appen at det skal bli regn. Så typisk. Men man vet jo aldri heller, plutselig endrer det seg.
Jaja. Jeg kom hjem fra jobb for et par timer siden, og nå har jeg nettopp spist jordbær. Nammis! Har ikke så mye å blogge om, tenkte bare å stikke innom for å si hei. Nå skal jeg se litt på Kardashians, før det blir natta.

Meg og lille Suzie på denne tiden i fjor. Tiden går så fort!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg