pakke fra fashionnova



Fikk denne i posten i dag. Endelig! Har ventet i en måned nå, så det tok virkelig sin tid. Klærne fra fashionnova er utrolig fine og av bra kvalitet, (ihvertfall det jeg har bestilt) men frakten tar hundre år. Men er verdt det uansett. Ble ihvertfall veldig fornøyd med denne! Stoffet var så utrolig mykt, elsker det. Denne blir fin til svart høytlivsbukse, gleder meg til å bruke den.

I dag er jeg en smule daff, hadde fest her i går. Ja, på en tirsdag, haha! Vi ville ta oss en fest før vi drar til Danmark, jeg skal jo jobbe hele helga. Hadde egentlig tenkt meg en tur til mamma i dag på besøk og for å låne kofferten hennes, men kjenner at jeg orker ikke begynne å ta tog. Har nettopp dusjet, og gidder ikke fikse meg heller. Så da blir jeg bare hjemme med Anders og pusene. Har skikkelig søndagsfølelse i dag siden vi drakk i går/natt, er så rart at det bare er onsdag. Haha! Dro fra her til venninna mi i to-tida i natt, men ble ikke særlig lenge. Hadde lyst til å legge meg, og det skjer jo liksom ikke så mye på en tirsdag heller. Dro hjem og hadde tidenes ryddesjau før jeg la meg. Tørket litt støv, vasket gulvet, ryddet tusen ølbokser og ryddet hele stua. Jeg haaater å våkne opp dagen derpå og så er det dritrotete. Det gidder jeg ikke, derfor vasker og rydder jeg alltid før jeg legger meg. Jeg hater jo rot, så jeg stresset meg hjem for å rydde, haha. Nå skal jeg bare slappe av i min faste krok i sofaen, og så skal jeg lage fruktsalat etterhvert. Kroppen min trenger litt sunnheter i dag!

Helt sunn kan man jo ikke være. Må alltid ha sjokoladebiter oppi fruktsalaten, yum!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg