ferieee

Yaay, nå har jeg ferie i en uke. Etter rettere sagt 9 dager. Så har jeg en uke i august også. Etter august blir det uansett lite jobbing, for da går jeg inn i 20% (var ikke 40%, jeg misforstod) stillingen min, som altså er 4 timer i uka, med mindre jeg får noe ekstra. Er uansett bra for CV’en min. På mandag drar jeg, Anders og familien min til Danmark. Flyet går 10.05 så vi må opp ganske tidlig. Gleder meg sykt mye til å dra nå, er sååå lei av å bare være på Levanger. Skal bli godt å komme seg litt bort! Nå har jeg nettopp pakket litt klær, og tidligere i dag leverte vi kattene til bestemor. Stakkars pusene, de mjauet så fælt i buret på vei dit. Tar ca 15 min å kjøre dit, og det var ikke særlig populært. Var heller ikke så populært å komme til en helt ny plass, haha. Men det skal nok gå fint! Bestemor og bestefar er så snill med kattene så. De har fire katter fra før, så er jo rene kattefesten der nå. Hahah!

Jeg prøvde litt klær istad som bare har ligget i skapet. Har en del klær som har blitt for trange, så de fjernet jeg fra klesskapet her en dag da jeg ryddet i det. Skulle prøve levis shortsen jeg kjøpte for to år siden, var litt usikker på om jeg skulle ta den med til Danmark. Men den var aaalt for trang nå, også favorittshorten min da! 🙁 Haha, jeg har lagt på meg noen kilo, blitt feit. Neidaa, haha. Nudie buksa mi som jeg liker så godt er også blitt for trang. Lol! Spist for mye godis si. Nei nå skal jeg avslutte her. Skal prøve å overtale Anders til å se en film med meg. Han sitter bare å spiller Witcher heeele tiden, blir ikke med å gjør noen ting!:((((

Blitt litt for trang sjøøø

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg