uken som gikk

– Uken som gikk –

AKKURAT NÅ
Har støvsugd og vasket her hjemme, og har nettopp tatt en dusj. Nå lukter det rent og pent her, og jeg føler meg ren og pen. Hehe! Fant ut av jeg måtte shine leiligheten litt før vi drar, så godt å komme hjem igjen da til at det er ryddig og fint.

UKENS OPPTUR
At jeg endelig har en uke ferie! Skal bli digg. 

UKENS NEDTUR
At den ENEEEE dagen det er fint vær i trøndelag, så jobber jeg kveld. Baaah! Haha. Sommeren har vært sykt dårlig så langt. Er det ikke typisk? Her går vi nordmenn og gleder oss ihjel til sommer og sol, men så ender det opp med regn og skyer uansett.

UKENS CRAVING
Sølandschips med havsalt. Altså, ingen over og ingen ved siden av. Favoritten! Og det har det vært i mange år. Anders kaller meg kjedelig som liker den så godt, haha. Jeg liker alle smakene av sørlandschipsen da. Beste potetgullet ever!

Bilderesultat for malinva.blogg.no sørlandschips

UKENS IRRITASJONSMOMENT
Vi hadde en liten fest her på tirsdag, og noen av oss hadde klart å slått på plata på ovnen. Det hadde falt en flaske oppå plata, og den hadde smelta litt. Så nå er det en sånn svær brent flekk der, ser ut som bæsj lol. Haha, hvordan er det mulig. Det skumle er at vi var ute på verandaen imens det skjedde, så når vi kom inn la vi merke til det. Kunne jo brent ned alt, vi. 

 

UKENS LÅT

Digger denne! Jeg elskerrr the weeknd.

 

UKENS TANKE 
Haha, jeg hadde en litt syk tanke her en dag. Jeg satt og tenkte på det gamle husnummeret til familien min for sånn 14-15 år siden, og jeg husker det enda faktisk. Så jeg slo inn nummeret og ringte til det, men det var jo selvsagt ikke i bruk. Av en eller annen rar grunn så så jeg for meg at noen av oss tok telefonen, og så hørte jeg oss fra den tiden i andre enden. Hvor sykt hadde ikke det vært, å kunne ringe tilbake til fortiden? Så for meg at jeg hørte meg og småsøskene krangle i bakgrunnen, og at mamma og pappa snakket. Haha, scary egentlig. Har sett litt for mye skrekkfilmer vettu.

 


UKENS INNKJØP
Kjøpte en ny svart dr.denim høytlivsbukse. Jeg har hatt den andre i over ett år nå, så var på tide å bytte. Denne buksa er en slik bukse jeg ALLTID kjøper på nytt når den gamle begynner å bli slitt. Rett og slett elsker denne buksa! 

 

UKENS MEST LESTE INNLEGG
”ferieee” er det mest leste innlegget.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg