dyreparken

Hallo. Nå har vi nettopp spist middag, og nå slapper vi bare av litt. Har vært i en slags dyrepark i dag. Var slik at man kunne kjøre inne med dyrene, så det var jo litt kult. Kjørte inne der løvene var også! Trodde først at det skulle være skummelt, men det var det ikke. De lå liksom bare i gresset, var kun en som gikk over veien. Så det var ikke sånn woow, men gøy allikevel. I dag regner det her, så blir nok bare her i leiligheten resten av dagen. I morgen en planen legoland, da skulle visst været være litt bedre. Blir vel skøy, hehe! Her er noen bilder fra i dag ↓


Var slik at man fikk med en CD slik at man kunne høre en fyr snakke om de forskjellige dyrene.


fæmilyn! 🙂



Vi er 9 stk sammen på tur, så vi har leid oss en stor bil som vi kjører med. Gøy å være så mange på tur, men er glad vi har to leiligheter. Haha, hvis ikke hadde det blitt kaos tror jeg. I natt våknet jeg av at det ”banket” i soveromsdøra, og jeg begynte med en gang å tro at det spøket. Typisk meg, overtroisk idiot som jeg er. Jeg lå der og hørte etter, hørte bankinga flere ganger. Fant ut etter flere timer at det var trekket fra vinduet som var åpent. Hahah, da hadde jeg ligget der og vært dritredd lenge. Lol! Turte ikke gå på do engang, hahah. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg