skaterdress and flowers



Gjengen skulle se fotballkamp i går, så jeg og Linnea (søstra mi) gikk oss en tur i byen og tok litt bilder av hverandre. Denne byen er virkelig perfekt for bloggere! Sååå mange freshe og fine plasser å ta outfit bilder på. Altså OMG, hvorfor er det ikke så her fint hjemme??? Hadde det ikke regnet i dag, skulle jeg ha plaget Anders til å tatt noen fler bilder, men det får bli en annen dag hvis det blir fint. Tanta mi Laila laget så fine fletter på meg i går, elsker dem! Hadde vært enda kulere om håret hadde vært mørk brunt/svart. Jeg farget det jo mørk brunt for et par måneder siden, men allerede har håret blitt brunt. Bah! Føler jeg virkelig ikke kler denne fargen. Svart har liksom alltid vært min hårfarge. Håret mitt har vært forferdelig rart den siste måneden, har vært så krusete liksom. Så da jeg kom til Danmark kjøpte jeg meg ny shampoo og balsam med en gang. Føler håret har blitt litt bedre allerede faktisk. Kjøpe en serie som skal roe ned frizzy hår, så bør jeg nok invistere i en skikkelig god hårkur også. Noen tips?



Se på de fine husene her i Ribe!  Tenk å bo i så fine hus, herregud. Lurer på hva de jobber med som gjør at mange her tydeligvis har så god råd. Nesten alle husene her er dødsfine! Hagene deres også, virker som alle bruker masse tid i hagen.

Denne katter ser vi alltid utenfor huset sitt når vi går forby. Virker som ingen slipper den inn, stakkars.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg