on the beach

Var på stranda en dag det var kjempefint vær. Stranda var veldig fin, og det var ingen steiner eller tang i vannet. Hater sånne store slimete steiner og tang, da bader jeg seriøst ikke. Så da ble det bading på meg, årets første bad faktisk! Vannet var kaldt da, men var verdt det. Skille fikk jeg og, nais! Men tåler å bli brunere, høhø. 


bilringer jah<3<3

Minnet meg litt om at jeg var i Miami eller noe, var så fine hus bortover stranda og fine biler. Her var det ekstremt fine hus og biler overalt. Er alle rike i Danmark eller?!

Stod hundre år i kø, men SKULLE ha is! Skulle ha to kuler, men fikk fire haha! Betalte samme prisen da. Ble bare 130 tilsammen for alle isene, hjemme i Norge hadde det sikkert blitt over 200 kroner. Det er litt billigere her i Danmark enn i Norge, så det liker vi! Hehe. Dere vet sånne venus barberhøvler som koster nesten 300 i Norge? Her på en butikk fant jeg de til 90-100 kroner. Omg! Det er jo over halve prisen. Gleder meg til vi skal til København og Tyskland, da skal det shoppes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg