legoland og forskjellsbehandling

Hey. I dag har vi vært i Tyskland for å shoppe litt, og kom hjem for en time siden. Jeg fant ikke en dritt, haha. Kanskje likeså greit, er sikkert masse å shoppe i København. Vi var i Flensburg, og for å være ærlig er ikke shoppingen såå bra. Jeg fant som sagt ingenting fint. Bare fine klær som var ment for gutter, og de blir jo seff alt for store. Jeg og Anders gikk for oss selv, og gikk innom en del skater-ish butikker. HVA er greia med at klærne til guttene er såå kule, og jentenes avdeling SUGER. Bare sånn kjerring klær med blomster og dritt. Faen altså. Ingen kule hoodies eller t-skjorter i jentestørrelser. Irriterer meg så jævlig. Fant en drit fet trasher hoodie jeg har siklet lenge etter, men den finnes ikke til jenter. Så den ble alt for stor, selv størrelse S. Synes det er forskjellsbehandling jeg at til gutter blir det produsert kule klær, imens damene blir det laget ”kjærring” klær til. BUHU! :((( Jeg vil ha kule klær, ikke med blomstermotiv og blonder! Hah, åh. Uansett, jeg gadd ikke knipse noen bilder i dag, så deler noen bilder fra legoland i går.



Jeg brukte over 100 kroner på å prøve å vinne en sånn bamse på bildet over. Så søt! Men det var utrolig vanskelig å vinne. Dritt! Haha, hadde så sykt lyst på en sånn. Barnslig, I know! Men se på dem daaaa.

Det ble vanvittig lang kø på alt utover dagen. Jeg lurer på hvor lenge vi ventet i kø til sammen, sikkert over fire timer. Minst. Og så varer karusellene i sånn ett minutt. Egentlig ikke verdt det i det hele tatt. Legoland er jo mest for mindre barn også, så sååå gøy var det ikke. Tivoliet i København er mye morsommere! Der er det litt sykere karuseller også. Så gledes til å dra dit! I morgen er siste dagen her i Ribe, på mandag drar vi til København. Da skal det shoppes! Skulle hatt et par dagen i København egentlig, på tirsdag reiser vi jo hjem. Reiser tidlig til København på mandags morgenen, så vi rekker nok å gjøre det meste den dagen. Nå blir det grilling her straks. Sultes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg