bilder fra København

Hallo! I natt sov jeg i 10 timer, så i dag er jeg helt uthvilt. Så godt! Trengte virkelig de timene med søvn, kunne lett sovet enda lenger og. Jeg tenkte å dele litt bilder fra København før jeg drar til jobb. Vi dro til København på mandag og sov på hotell en natt. Måtte stå opp 06 om morgenen på mandagen fordi vi skulle kjøre inn til København rundt 07, slik at vi fikk mest mulig tid der. Tar rundt tre timer å kjøre dit fra Ribe, så var fremme i ti-elleve tiden. Satte bare bagasjen på hotellrommet, og så gikk vi i byen og shoppet. Gikk i butikkene fra tolv til fem på ettermiddagen, og så gikk vi til tivoliet for å møte de andre. På de fem timene hadde jeg kun spist en pølse og drukket en halv cola, i tillegg til at jeg hadde sovet bare fem timer om natta. Jeg var så sliten at jeg trodde jeg skulle knekke sammen, haha. Så jeg og Anders gikk å spiste på en resturant i tivoliet, og når vi var ferdig var klokken plutselig blitt sju. Det høljregnet i tillegg, så vi gikk tilbake til hotellet igjen. Vi hadde kjøpt oss pass også til 300 kroner, bah! Ble ingen karuseller på oss, de andre gikk tilbake til hotellet de også. Fristet ikke så veldig å ta karuseller i plaskregnet. Litt dumt, hadde gledet meg til å være på tivoliet, men sånn er det.

Altså det var jo shoppingheaven i København! Det var sååå mange butikker nedover hovedgata, og mange av butikkene var veldig store. Ble helt forvirret, fikk jo ikke med meg alt. Så vi gikk et par timer i byen dagen etterpå også før vi reiste hjem. Vi hadde ikke bestilt hotellfrokost, så derfor spiste vi frokost på en cafe siste dagen. Jeg bestilte brunch som hadde litt av alt som pannekake, minipøle (som jeg ELSKER), frukt, egg og bacon osv. Det var seriøst den beste frokosten jeg har hatt på lengeeee! Helt vanvittig god, yummi. Ligger bilde av frokosten på instagram om dere vil se. Haha!



Hvor søte sko, hææ? Skal kjøpe sånne til min fremtidige babyjente, om jeg noen gang får en jente da. Hihi! ♥



Var masse kul graffiti i byen. Altså hvordan får de det til?!

Jeg hadde gledet meg sånn til å ta disse dessene, men kjente at jeg ikke maktet å stå i den evig lange køen når jeg var såpass sliten. Jeg har tatt dem en gang før da, og det var så kult å se så mye av byen! De går skikkelig høyt opp. Jeg viser bilder av shoppingen i et eget innlegg i morgen, nå har jeg ikke tid. Er så fornøyd med alt jeg handlet! Ellers har jeg hatt en fin tur med familien, har hatt det veldig gøy. Det er aldri kjedelig med familien min, de har masse humor og det har ikke gått en dag uten at jeg har fliret ihjel meg. Haha!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg