witcher er viktigere enn meg

Har akkurat laget den største bollen med fruktsalat ever, haha! Anders hadde lyst til at jeg skulle lage det, så da ble det sånn. Jeg elsker jo fruktsalat! Næm. De siste to dagene har det vært fryktelig varmt og tungt i lufta i trøndelag. Lufta har vært så tung at jeg har hatt vondt i hodet både i går og i dag. Å drikke masse vann er virkelig alfa omega. På jobb i dag kjente jeg at jeg begynte å få vondt i hodet igjen, så jeg drakk et par glass vann og etter det gikk hodepinen over. Vann har virkelig alt å si på slike varme dager. Det frister i dusje hele tiden, men det er det lite vits i. Blir jo like klam og svett rett etterpå, haha. Jeg har vært veldig sensetiv for lys de siste to dagene. Alle lys og farger virker så mye sterkere, vet ikke om det har noe med varmen å gjøre? 

Jeg så på facebook at netflix hadde fått en serie som het Ozark, synes den så veldig interessang ut. Noen som har sett? Den har fått hele 8,9 på IMDB, det er sykt bra! Tenker å få med meg Anders å se den i kveld. Jeg har fri i morgen, så kan sitte så lenge oppe jeg vil. Jippi! Anders spiller Witcher, men skal prøve å få han til å slå det av. Han spiller det seriøst HELE tiden, bruker aldri tid med meg. :(((( Haha, tuller bare. Synes spillet virker bra selv. Gleder meg til serien kommer på netflix, det tror jeg blir bra! Elsker fantasi serier/filmer. Tror det er en serie jeg kan like veldig godt. Nå skal jeg se om jeg får han til å legge vekk PS-spaken for en liten stund. Skulle jo tro han var forelsket i Gerald (som fyren i spillet heter) lol.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg