endelig skal jeg faktisk gjøre det

Hei! Nå ligger jeg i sofaen og daffer. Hadde fest her i går, så er ganske sliten i dag. Har ryddet litt og vasket gulvet, skjønner ikke hvordan det er mulig å bli så skittent etter en fest! Alle går jo inn med skoa på, ah irriterende. Har en stooor haug med koppvask på kjøkkenet, men kjenner at jeg rett og slett ikke gidder ta oppvasken enda. Var meningen at alle skulle få plastkopper i går slik at det ikke ble så mye koppvask, men neida. Alle tar seg glass uansett, haha. Ser virkelig ikke ut på kjøkkenet, så kjenner jeg må ta den forbaska koppvaksen snart. Klarer ikke rot, som dere sikkert har fått med dere før. Heh! Kvelden i går var helt grei, egentlig så kjedet jeg meg litt. Det er sjeldent jeg kjeder meg når jeg drikker, men i det siste så har jeg gjort det. Er så lei av drikking egentlig, men samtidig så er det kjedelig å bare sitte hjemme i helgene. Før var jeg veldig slik at jeg snakket masse med alle og var veldig sosial når jeg var full, men nå gidder jeg ikke lenger nesten. Styrer musikken litt, drikker litt, valler rundt i stua og småprater litt og vet ikke helt hva jeg skal finne på haha. Uff nei, men jeg synes alt er kjedelig for tida. 

Meeen til overskriften! På fredag bestilte jeg meg time til leppeforstørring, skal altså ta juvaderm i leppene. I morgen klokka halv 12 har jeg time i Trondheim hos injekssjonsspesialisten, som ligger rett ved torget. Jeg har leeenge hatt lyst til å ta restylane, eller juvaderm som det nå heter. Har så lyst på litt mer ”plumpy” lepper! Så nå hadde jeg råd, så da bestemte jeg meg for å gjøre det. Jeg skal jo såklart ikke fylle i kjempemye, men bare litt. Gleder meg sånn til å se resultatet! Den første dagen/dagene vil leppene sikkert ikke se så fine ut, såklart. De som jobber på klinikken skal visst være veldig flinke, og venninna mi har også fylt på leppene der. Resultatet ble bra, derfor falt valget på dem. Håper det blir bra! Nå skal jeg avslutte her og gjøre ingenting videre resten av kvelden. Innlegg om hva jeg kjøpte i Danmark kommer forresten i morgen eller i overmorgen, har ikke hatt tid til å lage det enda.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg