innkjøpene fra Danmark

Hei. Nå har jeg og Anders kommet hjem. Eller, kom hjem for noen timer siden. Etter å ha vært i Trondheim i dag stakk vi innom en tur til svigermor og spiste pizza. Pizzaen på skogn var skikkelig god! Jeg og Anders hadde egentlig planer om å bli litt i Trondheim for å se i butikker og spise der, men det droppa vi. Etter å ha vært hos klinikken og fylt på leppene, så følte jeg meg IKKE så fin, for å si det rett ut. Leppene ble veldig røde og hovne, så jeg ville ikke akkurat gå rundt blandt masse folk. Anders var ikke giret på å gå i butikker uansett, så da tok vi toget tilbake igjen. Og bra var det, hvis ikke hadde jeg sikkert kjøpt et eller annet. Skal ikke bruke penger på leeenge nå, føler virkelig jeg shoppet nok i Danmark. Mat og regninger er det eneste pengene mine skal gå til, haha. Meen – her er innkjøpene fra Danmark! ↓

Jeg kjøpte en svart Kari Traa jumper også og en helt vanlig bukse fra bikbok, men det glemte jeg å ta bilde av. Ikke at det var så viktig, var helt vanlige plagg liksom. Nike crop-genseren synes jeg var så kul, elsker den! Den øverste jeans’en kjøpte jeg på Monki, og det er en litt baggy bukse, samtidig som den er stram. Ble så sykt fornøyd med den! Litt sånn 80-talls. Har lenge lett etter en slik Levis bukse, men har aldri funnet en. Synes denne lignet litt på Levis faktisk. Den andre buksa er fra bikbok, og den har jeg en helt lik av fra før faktisk, bare med lavere liv. Denne over er en høytlivsbukse, synes den er mye finere enn den andre med lavt liv. Synes høytlivsbukser passer meg mye bedre, får liksom frem det lille jeg har av former litt bedre. Mac sminken handlet jeg på taxfree’en. Fikk litt sjokk når jeg skulle betale, for det ble 1200 tilsammen. Hehhh, wops. Jaja, dette er sminke jeg kommer til å bruke ofte. ELSKER leppestiftene, spesielt den brun-beige ish fargen. Teddy velvet heter fargen, og er tydeligvis veldig populær. Skjønner jeg godt, fargen er dødsfin! Resten er highlighter, foundationpudder, lipliner og en dekkestift. Elsker mac sine sminke. En smule dyrt, men så verdt det. NYX og Mac er de eneste merkene jeg kjøper leppestifter fra btw. De har så matte, fine farger. Jeg hater at leppestiftene glinser. Det rosa cola glasset fikk jeg gratis på Mc’ donals, haha. Det var det eneste ”innkjøpet” som ble med meg hjem da vi var i Tyskland. Fant seriøst ingenting der, bare et glass liksom haha. Skal sier at jeg ble skikkelig fornøyd med glasset da! Hadde faktisk kjøpt dette om jeg fant det før.

Nå skal jeg slutte å jabbe. Skal ta meg litt mat og en dusj etterpå. Så skal jeg gå på badet og se på de nye, fine leppene mine. Haha! Etter at hevelsen har gått ned litt så liker jeg dem skikkelig godt. Hun dama som fikset de sa at i første omgang fyller de inn veldig lite, nesten så lite at det ikke vises. Jeg synes absolutt ikke dette var lite jeg, da. Så jeg kommer ikke til å fylle på mer med andre ord, slik hun kanskje trodde. Altså, jeg vil jo ikke ha svære lepper heller liksom. Vil at de skal se naturlig ut, og det synes jeg hun fikk til veldig bra. Leppene mine var jo skjeiv i utgangspunktet, så det vil de jo forsette å være. Men synes ikke det vises noe bedre enn det gjorde før. Ble fornøyd! Men jeg kommer ikke til å fylle på mer før om et års tid, da produktet mest sannsynligvis har gått ut. For det er slik at kroppen bryter ned dette stoffet, og det er egentlig helt greit. Da kan jeg bestemme selv om jeg vil fortsette med dette eller ikke.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg