høstfølelse

Hallo. Nå sitter jeg å ser på en film som går på tv3, men helt ærlig så skjønner jeg ingenting. Haha, typisk meg å ikke skjønne noen ting. Og jeg tror at jeg har lyst til å begynne å se game of thrones. Heeeh, kan jeg bare glemme, hadde garantert ikke skjønt en dritt. Jeg er en person som ikke skjønner ting, det er så kjedelig! Jeg har skikkelig høstfølelse i kveld. Tenk at nå er sommeren snart over, den har bare flydd forbi. Føler jeg ikke har fått noe ut av den denne gangen. Herregud for en kjedelig sommer, huff. Har akkurat stappet i meg en hel eske med jordbær da, slik at jeg får litt sommerfølelse.

Jeg gleder meg faktisk litt til høsten. Synes det er koselig når det blir mørkt på kvelden, det kommer nye sesonger av programmer jeg ser på TV, jeg kan tenne lys og drikke kakao uten å koke ihjel. Er så glad for at jeg har lært meg å like høsten! Vinteren er jeg ikke like glad i, men kan være koselig den og. Nå skal jeg avslutte her, og så skal jeg legge meg om ikke så aaalt for lenge. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg