på besøk

Nå kom jeg og Anders nettopp hjem fra Verdal. Vi har vært å besøkt mamma i dag. Trivelig! Jeg synes alltid det er trivelig å komme hjem til Verdal hos familien. Tenker å ta meg en tur dit snart igjen når jeg har ferie. Haha, nå høres det ut som om det er en amerika reise, men det er jo bare 15 minutter med bil/tog. Av og til tar jeg meg selv i å savne å bo på Verdal. Faktisk så har jeg tenkt tanken flere ganger i det siste. Jeg savner litt å bo på Ørmelen, der jeg kommer fra. Er litt skuffet over meg selv for det haha, trodde jeg elsket å bo i Levanger. Jeg gjør jo forsåvidt det også, da. Men allikevel… Anders vil ikke flytte til Verdal uansett han da, så vi blir på Levanger uansett. Føles ut som om jeg nettopp innrømmet for meg selv at jeg har lyst til å flytte tilbake, haha. Jeg skal fortrenge tanken og tenke at Levanger er min plass.

I dag våknet jeg veldig sent, hadde jo fri fra jobb. Våknet rundt to på dagen, så får nok ikke sove før langt på natt. Lenge siden jeg har sovet så lenge, men det føltes som om jeg virkelig trengte det. Var stuptrøtt klokken to også! I morgen er det torgfest her i Levanger, så da blir det drikking. Hadde egentlig tenkt å bare droppe det, men ble ikke slik allikevel. Hadde vært plagsomt å måttet sitte inne edru og hørt på alt bråket, torget ligger jo 30 meter unna leiligheten. Så da får man tvinge seg selv til å drikke da, har egentlig ikke noe lyst. Men sånn er vel livetttt, lol! Uansett, jeg har ingen bilder å dele, så tenkte å dele noen fra da vi var i Danmark. En dag så gikk vi på taket på kirken i Ribe, det var litt kult. Da så vi over hele Ribe nesten, det var veeeldig høyt. Følte jeg ble svimmel på toppen nesten.

Se så fint!



Det var ganske bratte trapper, i tillegg til at de var veldig smal. Var vanskelig hvis noen skulle motsatt vei, ble ganske trangt. Litt ubehagelig, var glad når jeg kom meg trygt ned igjen. Haha!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg