tattoveringene mine

Jeg vet jeg har blogget om tattoveringene mine før, men det er noen år siden nå. Jeg tenkte å vise dere alle på nytt, og fortelle hva jeg synes om dem nå i ettertid. Her kommer den første!

Stjernene på skuldrene tok jeg for mange år siden. Det som er på armen er bare sånn klistermerke-tattoo som faller av. Bare testet det. Uansett, disse tattoveringene tok jeg som 16 åring i Thailand. Jeg hadde sett ei jente på nettby en gang at hun hadde en stjerne på hver skulder. Og jeg syntes det var sååå kult! Så da tattoverte jeg meg da. Heldigvis var tattovøren veldig flink. Hadde vært kjipt om sjernene var skjeve og rett og slett dårlig tattovert. Jeg kunne nok gjerne ha fjernet dem, men samtidig er jeg så vant med dem. Har jo hatt de i 8 år! Husker jeg var stolt over disse altså. LOL!


Tatto nummer to



Disse to tattoveringene tilhører hverandre. Men på en måte så er det jo to tattoveringer. Det er av Ariel som holder et anker. Denne tok jeg i Bulgaria (Sunny beach) og var nesten nettopp blitt 20 år. Jeg ELSKET tattoveringene, og angret ikke et sekund. Nå derimot har jeg lyst til å fjerne den, og heller ta noe annet. Noe litt mer ”rolig” og dust i svart-hvitt. Den knallrøde Ariel tattoen angrer jeg litt på, den lyser opp og jeg føler ingenting passer, spesielt ikke ”pen” klær.. På denne tiden trodde jeg at jeg hadde funnet min klesstil, og det var litt sånn rocka-ish. Og da digget jeg tattos. Jeg elsker fortsatt litt rocka/mørkeres stil. Jeg elsker fortsatt svart hår, en rocka stil uten at det blir for mye og tattoveringer. Jeg skulle ønske jeg tok noe mer classy, men samtidig kult. Og ikke Ariel med en knuckle rundt halsen liksom. Lol.

Tatto nummer tre


Denne tok jeg i 2014, og jeg angrer allerede. Lol! Hvorfor måtte jeg ta noe så ”hardcore”? Men samme som alle andre, så er jeg blitt vant med denne også. Så den plager meg liksom ikke heller. Men som sagt, jeg hadde ikke hatt noe imot å fått den fjernet. Jeg er ikke så glad i tattoveringer lenger, skulle gjerne hatt 1, men ikke mer enn det. Men sånn er det. Sånn går det når man er ung og dum og absolutt skal tatovere seg. Haha! Litt rart å tenke på at jeg har brukt over 15.000 kroner på tattoveringer. Også som jeg egentlig ikke vil ha. Loool så dum jeg er.

Det var alle tattoveringene mine. Fortell meg gjerne hva dere synes om dem! Skulle jeg ha fjernet dem?


 



På snakk om mørkt hår over her. Nå er hårer mitt blitt bleket så mye av sola at det har blitt brunt. Jeg savner mørkere hår sånn! Altså mørkbrun/svart er min farge. Alltid vært! Elsker svart hår. Jeg har dårlige erfaring med å farge det selv hjemme, så jeg tenker å bestille frisørtime så fort jeg har råd. Takler ikke denne hårfargen mer! Blir så misunnelig når jeg ser andre med svart hår. Haha! Når jeg farger håret selv, så holder fargen bare i en måned, og så begynner fargen å gå ut. Enten er det noe rart med håret mitt, eller så suger selvfargings hårfarger. På tide å dra til en frisør. Tenkte forresten å vise dere min nye favoritt shampoo, balsam og hårkur, som jeg kjøpte da jeg var i Danmark. Et innlegg om det kommer! 🙂

4 kommentarer
    1. Så kjedelig at du angrer på alle tre, men sånn er det jo noen ganger- man vokser opp, endrer stil og ting passer ikke helt inn 🙂 Likevel likte jeg alle tre, på hver sin måte. Selv er jeg ikke så glad i farger, men har sett mange fine med farge 🙂
      Selv har jeg tre stk og jeg angrer ikke på noen av de. Angrer kanskje bittelitt på skriftvalg på den ene, siden skriften ikke blei like fin som jeg så for meg på papiret, men jeg er veldig fornøyd med teksten i seg selv. Og så har jeg jo stjernetegnet mitt, tyren, og et portrett av hunden min (som dessverre har gått bort nå). Alle tre er plassert på steder som ikke er synlig med mindre jeg kler av meg, så de plager meg ikke på noe vis 🙂 Jeg skal ha én til, men så er jeg ferdig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg