nye favoritter

Hei! I dag har jeg hatt fri fra jobb, og jeg sov til klokken halv tre i dag. Woops! Men jeg trengte virkelig all søvnen jeg kunne gå. Derfor får jeg ikke sove riktig enda, men det gjør ikke noe, for jeg starter ikke på jobb før klokke 16 imorgen. Jeg har akkurat sett noen episoder av Sex and the city, og har stappet i meg en hel ekse med druer.

Over til overskriften! Jeg tenkte å vise dere 3 nye produkter innen skjønnhet som jeg ELSKER. Det første er denne shampoo, balsam og hårkuren. ↓

New favorites



Denne shampoen, balsamen og hårkuret kjøpte jeg da jeg var i Danmark. Håret mitt var helt forferdelig! Det floket seg, vart ekstremt tørt og ”oppblåst”. Jeg tenkte jeg var nødt til å kjøpe ny shampo ++ til håret, da jeg gjorde det. Jeg har egentlig ikke så mye tro på at den eller den shampoen/hårkuren skal gjøre underverker på håret. Men altså HALLO! Håret mitt ble umiddelbart glattere og føltes ikke slitt i det hele tatt. For meg er det viktig at håret er glatt, og ser mest mulig glansfult ut. Det hjalp denne shampoen, balsamen og hårkuren virkelig meg med. Skikkelig fornøyd med disse. Når de her er brukt opp, skal jeg kjøpe en annen type. Jeg har hørt at å bruke samme shampoo og hårkur hele tiden, kan ødelegge håret. Stemmer det?
 

Det andre nye produktet jeg er så fornøyd med, er denne leppepomaden. Jeg kjøpte den på en klinikk, men kan bestilles flere steder. Denne elskerrrr jeg! Etter å fått vite at lypsyl egentlig tørker ut leppene, har jeg gått over til denne. Føler den gjør underverker for leppene mine allerede! 

Det var mine nye favoritter. Love them! Nå ligger jeg egentlig her å bare kjeder meg. Jeg har så lyst til å se på en serie, men aner ikke hva jeg skal se på. For et års tid siden så jeg va masse serier, og nå imens jeg har ventet så lenge på sesong, så har jeg liksom glemt så mye. Har liksom glemt store deler av forrige sesong, og er så gidd å se så mye på nytt igjen. Shameless er en chill serie da, så tror jeg faller på den. Så Orange is the new black i går, men synes egentlig serien er kjedelig. Så tenker jeg på om jeg skal gi Game of thrones en sjangse da. Jeg er redd den serien blir litt for ”tung” for meg. Men absolutt alle snakker om serien, så burde vel ha startet å sett på jeg også. Kjedelig når folk snakker om hvor syk serien er, så da blir jeg nysgjerrig haha!

Disse tøflene elsker jeg! Jeg kjøpte dem på ebay til rundt 80 kroner (fri frakt) og trodde helt ærlig de ikke skulle vare særlig lenge. Men de er så gode som ny, og er SÅ behagelig å gå med. Er helt avhengig av dem hjemme. De er jo så fine og!

I dag er jeg helt sminkefri. Elsker sminkefrie dager, synes det er så digg å ha ingenting i trynet. Når jeg ikke skal utenfor huset så gidder jeg ikke sminke meg, men kan fint gå sminkeløs til butikken liksom. Ser jeg har verdens største poser under øynene da, fint! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg