jeg er tragisk

Okei, jeg føler meg litt tragisk nå, haha! Klokka er kvart over ett på natta, og her har jeg spist en hel pose med popcorn og blitt sentimental etter å ha sett på videoer av bryllup. Altså loool. Det var HER inne jeg så videoene forresten. Jeg gadd ikke se serier, og nå skal jeg gå og legge meg. Skal dra med meg vifta på soverommet. GUD så varmt det er! Ihvertfall tidligere i kveld. Det er så rart at det er helt mørkt ute om kveldene nå. Det lukter høst i lufta, så det merkes at den er på vei. Ååå, vil ikke gi slipp på sommeren helt enda. Synes denne sommeren har gått sinnsykt fort. Anyways, legger ved noen sommerlige bilder imens vi snakker om sommer!

Nå skal jeg komme meg til sengs. God natt! De fleste sover vel allerede.


 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg