menn som alltid skal sloss

Veldig ofte i drikkesammenhenger (alkohol seff), så legger jeg merke til at enkelte menn (om man i det heletatt kan kalle de det, så jeg kaller de heller gutter) skal begynne å yppe på seg andre mannfolk når de har fått litt innabords. Altså jeg skjønner at du får lyst til å slå ned noen hvis det er en virkelig god grunn. Som for eksempel at personen har voldtatt noen, skadet noen du er glad i eller noe slikt. Men enkelte bare angriper og lager bråk med andre for ingen spesiell grunn, eller bare filleting. Bare for å heve seg? Jeg lurer veldig, for her kan det være flere grunner. Den ene kan være at denne personen har dette som et sterkt innstinkt, nemlig å vise hvem som er ”sjefen” og at alle andre menn skal være under han. Dette skal liksom tiltrekke damene, og det verste er at det faktisk funker på mange. Jeg vet jo av et par gutter som er slik, og jentene henger jo etter dem med hjerter i øynene.
Den andre grunnen kan være at denne personen er veldig bitter over et eller annet, og lar det gå utover andre. Da spesielt i fylla. Den tredje grunnen kan være at han rett og slett bare synes slossing er kult, og at damene blir imponerte av det. Ja, noen jenter er dumme og synes det er coolt. Men oppegående kvinnfolk synes dette bare er barnslig og teit. Jeg haaaater når voksne menn skal sloss i fylla. Altså grow opp! Det er ikke kult, det er bare jævlig avtennende. En ekte mann styrer unna slossing. Sånt er det bare overfulle 16 åringer som holder på med. Herregud så lei jeg er av sånne som ”ååh jeg skal banke han og han og han”! Kan ikke folk bare være kul liksom.

Det var dagens lille utblåsning. Hah! Nå skal jeg straks stikke på jobb. Ha en fin dag!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg