aldri vært så trøtt

Jeg skjønner ikke hva det er med meg for tiden. I natt sov jeg i over 10 timer, men allikevel har jeg vært trøtt i hele dag. Jeg er så trøtt for tiden, aner ikke hva det kommer av! Og nei, jeg er ikke gravid. Har kjøpt multivitaminer, i tilfelle jeg mangler noe vitaminer. Får håpe det bare er vitaminmangel av noe slag, og at trøttheten går over etterhvert. Nå har jeg ryddet litt og dusjet, og venter egentlig bare på at Anders skal komme hjem. Han er på kino og ser Dunkirk med en kompis. Etterhvert blir det senga, kjenner jeg gleder meg til å legge meg. Haha! I morgen skal jeg åpne på Kid, og jobber i bare 4 timer. Når jeg kommer hjem skal jeg se serier heeeele dagen. Dere får ha god natt/kveld!

To gamle bilder fra arkivet. Savner mitt lange hååår!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg