slik er jeg

På Snapchat er jeg sånn passe aktiv. Noen dager kan jeg legge ut flere snapper, og andre dager snapper jeg ingenting. Jeg legger for det meste ut ting på mystory’en. Sender private snapper til de nærmeste.
 

På Instagram er jeg ganske aktiv. Det varierer litt. Noen dager har jeg tatt flere bilder jeg er blitt fornøyd med, og da legger jeg de alle ut på instaen. Noen dager legger jeg ikke ut noen ting.
 

På matbutikken er jeg forvirret. Nå for tiden handler Anders middag, siden han jobber i matbutikk. Men jeg er ofte med, og da vet jeg aaaldri hva jeg vil ha eller hva vi trenger. Haha, skal ikke være enkelt!
 

På badet er jeg sånn passe rask. Om morgenen før jeg skal på jobb bruker jeg ca 25 minutter på å ordne meg. Da går jeg på do, kler på meg (legger alltid frem klær kvelden i forveien), pusser tennene, vasker ansiktet, sminker meg og retter håret litt. Jeg dusjer kvelden før, hadde virkelig ikke orket å dusje om morgenen. 
 

På soverommet er jeg hun som elsker å sove lenge, og bare dra seg i senga og sjekke sosiale medier på telefonen, før jeg står opp. Det er elsk!
 

På treningsstudioet er jeg aldri, haha. Jeg trenet for 4-5 år siden, og da var jeg på treningssenterer ca hver dag. Det gjorde så godt for kroppen min! Men så flyttet jeg til Levanger og sluttet på Sprek som var på Verdal. Jeg meldte meg etterhvert på 3T her i Levanger, men dro aldri. Jeg ble bare en støttemedlem. Haha, flaut egentlig. Men bah, jeg liker ikke trene med andre rundt meg!
 

På møter er jeg alltid litt nervøs, spørs hva det gjelder. Men jeg er sjeldent på møter da. 
 

På jobb er jeg alltid hyggelig. Jeg prøver å være mest mulig serviceinnstilt hele tiden, og gjøre jobben min så godt jeg kan. Jeg jobber i KID interiør om noen skulle lure. Jeg har ingen fast stilling, men får snart en 11% stilling, og det er bedre enn ingenting tenker jeg. Det er på et kjøpesenter, så da kan det være enklere for meg å få meg jobb en annen plass på senteret også. 
 

På ferie er jeg i en egen boble. Jeg elsker å være på ferie! Da føles alt her hjemme så fjernt, og jeg er i min egen ferieboble. 
 

På fest er jeg som regel litt for full. Ikke slik at jeg ikke klarer å gå eller gjør noe veldig galt liksom, men full er jeg! Haha. Jeg fester kanskje litt hardt, men så lenge jeg ikke gjør noe galt, så synes jeg det er greit. Om noen år skal jeg sikkert få kids, så like så greit å feste fra seg nå!
 

På nach er jeg alltid litt rar. Jeg er en blanding av sliten og full, men klarer fortsatt å holde det gående. De siste helgene har vi sittet oppe til 09-10 søndagsmorgen, og det blir egentlig litt drygent lenge. Men gøy hvis flere folk er med!
 

På internett er jeg ganske aktiv. Jeg blogger jo, og ellers leser jeg andres blogger. Jeg elsker å lese om andres meninger og liv, selv hvor rart det kanskje høres ut for noen.
 

På kino er jeg spent! Elsker å være på kino, og alle filmene blir så mye bedre med stort lerret og god lyd. Det er bare det at det er ingen ordentlig kino her i Levanger, lyden er dårlig og setene er ubehagelige. Kinoen på Verdal er bra, men jeg har jo ikke bil, så da må jeg ta tog. Det orker jeg ikke.
 

På Netflix er jeg av og til. Varierer mellom netflix, hbo, viaplay og popcorntime. Popcorntime er vel det jeg bruker mest. Selv om det er ulovlig, hehhh criminal.
 

På stranden er jeg sjeldent. Skulle gjerne vært der oftere, men er ingen ordentlige strender her i Levanger. Isåfall må vi ha bil. Jeg elsker egentlig å være på stranden!
 

Bak rattet er jeg ikke. Jeg har jo verken førerkortet eller bil. Enda. Jeg må virkelig få ut fingeren snart, skjemmes nesten. Jeg er jo 24 år! Men jeg tuller ikke når jeg sier jeg er ekstremt redd for å kjøre bil, så det er der problemet ligger. Jeg er så redd for å krasje! En av mine største frykter.
 

I diskusjoner er jeg hun som oftest bare blir sur, og som regel taper jeg også. Lol, haha. Havner sjeldent i diskusjoner da, det er som oftest med Anders. Da blir begge som regel sure, men Anders blir surest. Hahaha!

3 kommentarer
    1. Haha, liker slike innlegg! Man blir kjent med bloggeren på en litt annen måte 🙂 Du fremstår jo som ei hyggelig og morsom jente, noe bloggen også reflekterer!
      Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg