ferie!

Nå har jeg ferie i to uker. Visste ikke jeg skulle få tre uker ferie (var jo i Danmark en uke), for jeg er jo ikke fast ansatt. Så det var litt gøy da, tror det blir godt! Har ingen spesielle planer, og Anders er jo nettopp ferdig med sin. Hadde vært digg å bare dratt til syden en uke, men det får vi gjøre en annen gang.

Etter jobb i kveld kom Ivan og Mona til meg. Var gøy, haha! Nå har de dratt, og jeg og Anders har lagt oss. Kjenner det skal bli godt med søvn. I morgen tenker jeg å dra til Verdal å besøke pappa og familien. Har ikke vært der siden jeg kom hjem fra Danmark! Savner Verdal litt, så tenker å bli til torsdag. Alltid koselig å komme "hjem"! 😊Ellers så skal jeg vaske leiligheten i ferien. Det trengs! Nyvasket sengklær og soverom, rent bad og nyvasket gulv. Og lukten av grønnsåpe, den følelsen! Hahaha. Jeg bare elsker at alt er rent og pent. Lol. Nå skal jeg sove. God natt! 🌙

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg