vil bo her

Har kommet meg hjem til Levanger igjen, og ligger for øyeblikket i sofaen og skal se en serie som heter Ozark. Har nevnt den før. Venter bare på at Anders skal legge fra seg mobilen slik at vi kan se, haha! Derfor blogger jeg imens. Når jeg var på Verdal og gikk for å ta sol, så tenkte jeg på det at jeg sa at jeg savnet å bo der. I dag savnet jeg heller Levanger, for å si det sånn! Haha! Det er så dødt i Verdal, er jo aldri folk å se ute nesten! Det er så rolig. Nei, jeg er glad jeg bor i Levanger. Her er det så koselig i sentrum, det er folk å se (ja ihvertfall sånn at det ikke ser ut som en spøkelsesby) og det er så fint her. Nå fikk jeg bekreftet for mer selv at det er her jeg vil bo. Ikke midt i sentrum hele tiden da vel og merke, har lyst til å bo på Bruborg senere! Vi bodde der for et år siden, det er så rart å tenke på! Bodde på Bruborg i over 2 år. Savner Bruborg faktisk, synes det var så koselig der. Ville blitt en fin plass å bo når vi en gang får barn.

Men nok om deeet, haha! Nå blir det serie. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg