ting du ikke visste om meg

– Jeg var aldri fan av pokemon som barn, men elskerrrr den episoden der Pikachu finner sin egen flokk. Ååå, har dere sett den episoden eller? Så søt episode! Som sagt så så jeg sjeldent på pokemon (bare av og til) men har alltid elsket Pikachu.♥
 

– Jeg føler jeg egentlig er litt følelsesløs, litt likegyldig liksom. Ikke på noen negativ måte egentlig. Men når det kommer til kjærlighet (forhold) blir jeg et følelsesvrak. Jeg har så mange følelser rundt det å være i et forhold, og kan til tider bli helt gal. Jeg kan være en veldig krevende kjæreste, og den type kjærlighet kan få frem flere mørke sider ved meg. Jeg føler det er blitt bedre med tiden da… Det handler om at jeg ikke helt klarer å stole på folk, og jeg er veldig på vakt og er absolutt ikke naiv. Jeg VET at jeg kan stole på Anders, men noen ganger ser jeg for meg helt sinnsyke ting. Dette kommer nok av mye jeg har opplevd med andre folk tidligere.
 

– Hver gang jeg leser en bok og skal bla om til neste side, så MÅ jeg sjekke flere ganger at jeg ikke hoppet over en side. Uansett om jeg er helt sikker og til og med sjekket tallet nederst i siden, så må jeg dobbeltsjekke et par ganger. En tvangstanke jeg har.
 

– Jeg liker ikke nærkontakt med andre mennesker. Men dere skulle ha sett meg med Anders og kattene. Jeg nusser, koser og klemmer dem alle tre hundre ganger om dagen. Haha, elsker dem!♥ Ser for meg den dagen jeg får barn, kommer til å være den slitsomme mora som hele tida klemmer ihjel barna sine.

– Jeg hater når gutter prøver seg. Synes bare det er så ekkelt, og iallefall hvis de prøver å ta på meg. Det er egentlig et under at jeg og Anders ble sammen, for det var egentlig ingen av oss som prøvde oss på hverandre, haha. Det var ingen av oss som likte å ”prøve” seg. Uansett, i helga sto jeg i baren for å kjøpe en drink, og i sidesynet ser jeg en fyr som stirrer på meg. Jeg ser mot han og han skulle si et eller annet, men jeg bare betalte drinken og gikk raskt unna. Hater sånt! Hadde vært singel 4ever om jeg ble alene igjen, lol.

– Jeg lærer veldig tregt, og har vanskelig for å forstå veldig mange forskjellige ting. Med en gang jeg skal prøve å lære noe og ikke får det til, blir jeg frustrert og sint og får lyst til å gråte inni meg. Derfor gir jeg opp veldig lett.

– Jeg hater tomat. Smaker så fælt!

– Jeg tok ut navlepiercingen for 1 år siden, og har for øyeblikket ingen piercinger. Bruker i ørene noen ganger. Ellers er jeg glad jeg har tatt ut resten! Hadde i leppa en gang i tiden også, æsj.

– Jeg har juvaderm i leppene. Elsker mine nye lepper, kommer aldri til å ”gå tilbake” til mine egne! Tenker å kanskje ta litt mer også.

– Når jeg var barn/ungdom elsket jeg å spille Dogs Life og The Sims. Kunne spille i flere timer! De to var virkelig yndlingsspillene mine.

– Jeg har ingen allergier. Takk gud for det!

– Jeg blir sinnsykt sur når jeg er sulten. Jeg seriøst bobler av irritasjon over ingenting, og med en gang jeg får mat blir smiler jeg fra øre til øre. Det er ikke så mange som får se denne siden av meg, da. Er egentlig bare Anders (og noen gang vennene mine) som får se mine verste sider. Lol, stakkars.


– Jeg er en optimistisk pessimist. Jeg tenker at det meste ordner seg, og har egentlig ingen store bekrymringer. Samtidig hater jeg livet litt og klager over alt mulig av og til. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg