er det mulig?!

Hallo! Her har jeg hatt en drygent lang morgen, og jeg sitter enda i pysjen på stua. Våkna halv tolv, og siden har jeg og Anders bare surret rundt her hjemme. Han står nå i dusjen og synger om hvor feit jeg er, håper han kan få rævva i gir snart slik at vi kan dra på butikken. Haha! Lurer på hva kattene ”tenker”, de må jo tro dette er rene galehuset. Lol. Uansett, vi begge skal bare være rolig i dag. Har drukket tre helger på rad, så godt med ei rolig helg. Planen er å spise god mat og se på Games of thrones. I går fikk jeg endelig ut fingeren og fikk begynt å sett serien ALLE snakker om. Har kommet til episode 6 av sesong 1, så har myyye å ta igjen enda. Anders er snill og ser alt sammen med meg på nytt, så slipper jeg å se på alene. ♥ Serien virker bra, men starten har vært litt kjedelig egentlig, som forventet. Alle har sagt at den strarter litt tregt, og at det er mye å sette seg inn i. Ble et par ganger jeg ble forbanna fordi jeg ikke skjønte bæra, derfor måtte Anders forklare meg ting sikkert hundretusen ganger. Haha! At han gidder. 

Ellers så fikk jeg en litt dårlig nyhet i går. Jeg trodde jo at jeg ikke hadde arvet denne genfeilen av mamma, men jeg hadde misforstått brevet jeg fikk for en måned siden. I går fikk jeg altså svaret, og jeg har denne genfeilen. Baaaah! Faen, så sur jeg ble først. Orker ikke styre med medisiner og måtte dra til sykehuset osv, synes sånt er så ork av en eller annen grunn. Dessuten hater jeg sykehus! Følelsen jeg får av å gå inn på et sykehus er så ekkel. Skal dit til hjertespesialist etterhvert. Men slikt tar tid, så det er flere uker til enda. Vet ikke når jeg skal dit enda heller. Håper egentlig jeg slipper å ta medisiner, men vi får se. Har aldri merket noe til dette før, så er jo ikke noe alvorlig. Genfeilen heter lang qt-tid, om dere lurer. Men nååå skal vi gå til butikken, sneiks!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg