10 timer med GOT

Hallo! For en daff helg jeg har hatt, har ikke gjort annet enn å ligge i sofaen og spise, og se Game of thrones. Har kommet til sesong 2, så har altså sittet å sett serie i over 10 timer i helgen. Haha! Men gøy å se på noe, og så har jeg jo så ekstremt mye å ta igjen! Serien er bra, synes den begynner å ta seg opp nå. I starten var det veeeldig mye snakking og sex. Litt for mye for min del, synes det ble for kjedelig. Men nå skjer det mer en snakking og horing, endelig. Haha. Nå holder Anders på å lager mat, blir lasagne i dag. Lasagne er egentlig ikke så godt synes jeg, smaker jo ingenting. Hadde vært gøy å smakt en skikkelig lasagne, ikke bare sånn toro-pakke man kjøper på butikken. Kan ikke noen sende Hellstrøm hit for å lære meg?! Hellstrøm rydder opp står faktisk på tv'en nå, og jeg digger han. Jada, han kan være arrogant, men digger han uansett. Hadde elsket om han kom hit for å lære meg å lage god mat!<3333 haha.

Imorgen er det mandag igjen, men ikke for min del. Har ikke noe å si hvilken dag det er når jeg har ferie! Men tror jeg må komme meg en tur ut imorgen, har jo sittet inne hele helgen. Blir jo helt slapp!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg