god natt

Hallois! I går dro jeg på besøk til mamma, og nå er jeg hos bestemor. Skal sove over enda en dag, siden Anders skal jobbe kveld. Kjedelig å være hjemme alene. Så da blir jeg her en dag til. I dag sto jeg opp halv 9, og jeg var så sykt trøtt. Jeg skulle dra å fikse bryna klokka 9. Har ikke stått opp før veldig sent den siste uken, og derfor sovna jeg ikke før 03 i natt. Så har bare fått 5 timer med søvn, og det kjennes. Er så trøtt at jeg skal ta meg en liten powernap nå, haha! Sååå god natt, lol. Jeg har forresten ikke med verken PC eller kamera, så mobilblogging får holde.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg