random bilder fra min Iphone

Nå ligger jeg i sofaen og venter på at Randis gatekjøkken skal åpne, haha. Jeg er fortsatt på Verdal, men skal dra hjem i kveld. Gledes til å komme hjem til Anders og kattene. Og så gleder jeg meg sykt til å fortsette å se Game of throneees! Har kommet halvveis i sesong 3, så skal snart begynne med sesong 4. Nå begynner det å bli skikkelig bra! Ellers føler jeg meg sykt stygg for tiden. Jeg orker ikke ordne meg når jeg har fri, for da skal jeg ingenting spesielt uansett. Gidder ikke fullsminke meg når jeg bare skal være hjemme uansett. Håret mitt er i tillegg et mess, det trenger å farges. Er blitt brunt og har lyse flekker over alt. Sola har ødelagt fargen helt. Må bestille meg time til frisør asap. Koste hva det koste vil, klarer ikke gå rundt sånn her mer, haha! Tror det kostet rundt 1000,- for helfarging. Helt syyykt dyrt! Men å farge håret selv hjemme har jeg gitt opp. Fargen holder ikke, og jeg suger til å fordele fargen over hele håret. Det blir alltid fucka!

Randis åpner fire, så skal dra dit straks. Det sultes! Jeg mobilblogger, derfor tenkte jeg å dele noen random bilder fra iphonen. Tenkte det kunne være litt gøy. Siden appen til blogg.no suger, så går det ikke ann å skrive under bildene. Så får ikke til å forklare hvor de er tatt osv. Her er noen randoms mellom 2015-2017!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg