ex on the beach

Hey. I dag har jeg brukt nesten hele dagen på å sove lenge, for så å se Game of thrones i flere timer. Dette er hva jeg gjør i ferien, føler dagene er skikkelig innholdsrike lizzommm. Lol, men det er godt også da. Jeg elsker Game of thrones, en av de beste seriene jeg har sett! Har kommet til sesong 4 nå, og det skjer jo så masse sykt. Digger det! Altså, det er jo helt sykt at jeg ikke har sett GOT før. Det er slik type serier jeg liker. Perfekt, har jeg iallefall noe å gjøre i ferien. Haha!

Anders har lagt seg, han skal på jobb klokken 06 i morgen. Herregud, stakkars fyr. Jeg er sånn seriøst ikke laget til å stå opp så tidlig. Det hadde sikkert vært så fælt, at jeg hadde drept meg selv på morningen, lol. For tiden jobber jeg heldigvis på kjøpesenter, og det åpner ikke før 10. Det er så digg å ikke måtte opp før 9! Uansett! Jeg så at ‘Ex on the beach’ skal komme til Norge. Kult! Jeg så på utenlandske versjonen en gang, men bare et par – tre episoder. Fant ut at det ble litt vel mye fjortis-drama, så jeg orka ikke se mer. Men nå som det kommer til Norge, blir det noe annet. Jeg gleder meg, haha! Dette skal jeg tvinge Anders til å se med meg. Haaaha! Det skal visst bare vises på netttjenesten til Dplay fant jeg ut nå. Jeg skal se svenske versjonen der nå, var gratis. Trodde det kostet penger å se ting..?



Nå skal jeg blir ferdig slik at jeg kan begynne å se Ex on the beach, sverige. Haha, det kjedes skjønner dere! Må bare si en ting, jeg skjønner ikke at folk vil være med på dette her? Tenk da, du skulle blitt plassert et sted eksen din vil dukke opp, i et realityshow. Hell noooo! Hadde ikke gjort det for en million en gang!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg