uken som gikk

– Uken som gikk –

 

AKKURAT NÅ
Har nettopp stått opp, weheey!

UKENS OPPTUR
Hmm, kanskje da jeg dro til Verdal. Var der i et par dager hos familien, og det var så koselig! Liker veldig godt å komme ”hjem” til Verdal på besøk av og til.


UKENS NEDTUR
Luffy hadde spydd på matta en morgen, og Anders hadde ikke tid til å fjerne alt. Så da måtte jeg opp grytidlig for å vaske stuematta. Koselig når kattene spyr altså! Jeg takler ikke spy, jeg bare klarer det ikke. Som regel er det Anders som fjerner det hvis en av kattene spyr, haha! Hvis jeg ser spy og jeg er alene, så får jeg litt panikk inni meg. Står bare å brekker meg. Hahah, må flire litt av meg selv.

UKENS CRAVING
Laks med gulrøtter, potet og eggsmør. Altså, naaam! Jeg synes det er supergodt, men Anders er ikke like begeistret. Kan ikke skjønne hvorfor? Sunt og så godt!

UKENS IRRITASJONSMOMENT
At regninger må betales. Haha altså, det kjedeligste med å være voksen, må vel være det at man må betale flere tusen i regninger/husleie. Såå kjedelig! Men samtidig så vil jeg heller ha litt mindre penger, enn masse ubetalte regninger. Blir helt rastløs når jeg vet at jeg har en regning liggende.

 

UKENS LÅT

Jeg vet at denne er gammel, men den er så bra! Jeg hørte den på radio her en dag, har sikkert hørt den tusen ganger på radio de siste årene. Har alltid likt sangen (helt siden den kom ut), men hørte aldri på den. Derfor la jeg den til på spotify for noen uker siden, og siden har jeg hørt på den nesten hver dag. Digger sangen! 

 

UKENS TANKE 
Ukens tanke er at jeg må slutte å være så skeptisk til meg selv. Jeg tror alltid at jeg ikke får til det og det, at jeg ikke liker ditt og datt. Men om jeg bare gir det en sjangse å prøver, så blir jeg alltid overassket over meg selv. Har skrevet et eget lite innlegg om det. 🙂 Det kommer senere.

UKENS INNKJØP
Ingen innkjøp denne uka. No more shopping for me! Haha, men føler jeg har shoppet nok i sommer. Så ukens innkjøp er jo egentlig bare mat, da.

UKENS MEST LESTE INNLEGG
‘Random bilder fra min Iphone’ er det mest leste innlegget denne uka.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg