skulle ønske jeg var nerd

Hallo! Nå har jeg ordnet meg litt og vasket kopper, og Anders står og lager betasuppe. Det er så godt og sunt! Etterpå skal jeg gå en liten tur med Ivan, og så tenkte jeg meg innom magneten en tur. Blir sikkert med hjem en tur til Ivan etterpå. Ellers har jeg ingen andre planer i dag, annet enn å se noen episoder med Game of thrones når jeg kommer hjem. Hvis ikke Anders har sovnet da, får ikke lov til å se uten han. :((( Haha! Skulle ønske jeg hadde en annen hobby enn å bare blogge og se serier, hah. En fun fact: jeg skulle ønske at jeg var en nerd. Sånn seriøst. Folk forbinder ofte nerder med skoleflinke “tapere” som blir mobbet på skolen, med masse kviser. Å være nerdete betyr helt enkelt bare at man er høyt over gjennomsnittet interessert i noe spesielt. Og det må jo være gøy? Nerder er som oftest ganske intelligente også. Selv har jeg ingenting spesielt jeg interesserer meg veldig for, men skulle ønske det var noe som oppslukte meg, som jeg elsket. Uansett hva det er!

Nå skal jeg straks gå. Ha en fin dag!


bildene er ikke tatt i dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg